کد خبر: ۳۸۹۳۴۶
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
شرکت‌هایی که بر اساس جدول زمان بندی سود سهام عدالت عدالت را پرداخت نکنند اعضای هئیت مدیره آن‌ها به کمیته تخلفات سازمان بورس جهت پاسخگویی دعوت خواهند شد.

کدام شرکت‌های سود سهام عدالت خود را برای سپرده گذاری واریز کرده اند

بر اساس پیگیری‌ها از سازمان بورس در پاسخ به این سوال که کدام شرکت‌ها در دو روز گذشته سود سهام عدالت خود را کامل برای سپرده گذاری واریز کرده اند گفته شد: بانک ملت، پتروشیمی تندگویان، بانک تجارت، شرکت پارس سویچ، نیرو ترانس، پست بانک، بانک صادرات، حمل و نقل پتروشیمی سود خود را کامل واریز کرده اند.

همچینن اعلام شد: شرکت ملی صنایع مس، شرکت معدنی صنعتی چادرملو، فولاد خوزستان و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بخشی از سود خود را طی دو روز گذشته پرداخت و در روز‌های باقی مانده مابقی را هم پرداخت خواهند کرد.

به گفته مقامات سازمان بورس شرکت‌های که بر اساس جدول زمان بندی سود سهام عدالت عدالت را پرداخت نکنند اعضای هئیت مدیره آن‌ها به کمیته تخلفات سازمان بورس جهت پاسخگویی دعوت خواهند شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: