کد خبر: ۳۸۹۳۶۷
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰
0
امیر سرتیپ دوم افشین خواجه فرد با اشاره به ابلاغیه رئیس جمهور کشورمان مبنی بر مأموریت ویژه سازمان صنایع هوایی در حوزه طراحی و ساخت هواپیما، گفت: خوشبختانه در این حوزه توانسته ایم با اقداماتی بزرگ به دستاورد‌های خوبی دست یابیم.

کسب دستاورد‌های ارزشمند در حوزه طراحی و ساخت هواپیما در سطح کشور

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور در افتتاح یازدهمین همایش بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران که صبح سه شنبه ۲۲ آذر در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار شد، گفت: در راستای شرح وظایف سازمانی و ماموریتی خود با ایجاد هم افزایی با سازمان هواپیمای کشوری، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و وزارت صمت، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، گام‌های موثری در این زمینه برداشته شده است.

امیر سرتیپ دوم افشین خواجه فرد با بیان این که با تربیت نیرو‌های متخصص در حوزه ناوگان هوایی نقش موثر و حرفه‌ای در سه دهه گذشته در صنعت هوایی کشور ایفا شده است، اظهار داشت: در حوزه صنعت هوایی که یک صنعت محرک برای سایر صنایع محسوب می‌شود؛ رشد قابل توجهی در بخش نظامی داشتیم و به طور حتم می‌توانیم در بخش تجاری نیز نقش آفرینی کنیم.

امیر سرتیپ دوم افشین خواجه فرد یادآور شد: در این مسیر، توانمندسازی درون سازمانی را به عنوان پایه و ستون این صنعت قرار دادیم و با رویکرد هوشمندانه در حوزه توسعه ناوگان هوایی حرکت کردیم.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور تاکید کرد: ایمان داشتیم با تاب آوری ناوگان در شرایط تحریم‌های ظالمانه که خوشبختانه به خوبی آن را پشت سر گذاشتیم؛ مرحله تکامل تدریجی و تکمیل کار‌ها را پیش خواهیم برد و از آنجایی که بازار بین المللی نیز مد نظر ما می‌باشد؛ در این حوزه موفق به تولید انبوه شدیم و در حال حاضر همکاری‌هایی خوبی با کشور‌های خارجی به ویژه با کشور روسیه در حال شکل گیری است.

امیر سرتیپ دوم افشین خواجه فرد، خاطر نشان کرد: با تدوین برنامه‌ای برای شرکت در نمایشگاه ۲۰۲۴ با محوریت محصولات بومی، زمینه همکاری با شرکت‌های داخلی و شرکت‌های دانش بینان فراهم می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: