کد خبر: ۳۸۹۵۴۶
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
0

چرا از فروشگاه بای قسط خرید کنیم؟

امروزه باتوجه به بالا رفتن سرسام آور قیمت محصولات و خدمات، افراد به خرید چکی یا خرید به‌صورت قسطی روی آورده‌اند. بنابر بالا بودن هزینه‌ها، امکان پرداخت آن‌ها به صورت یکجا و نقدی وجود ندارد. به همین دلیل صاحبان کسب وکار مختلف شرایط ویژه خرید بصورت اقساطی را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند تا آن‌ها بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

تعریف کلی خرید قسطی این است که فرد ابتدا مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به فروشنده می‌دهد و متعهد می‌شود تا مابقی هزینه را در قسط بندی‌های مختلف و در فواصل زمانی معین شده پرداخت کند؛ این نوع پرداخت مزایای زیادی دارید که در ادامه بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم.

فروشگاه بای قسط انواع محصولات و خدمات خود را به صورت قسطی به مشتریان خود ارائه می‌کند و مزایای عالی را برای جلب رضایت بیشتر آن‌ها در نظر گرفته است.

برای مطلع شدن از مزایای خرید قسطی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

https://www.buyghest.com/

چرا خرید بصورت اقساطی مهم است؟

گاهی پیش می‌آید که در مواقعی خاص نیاز به خرید اقلام مورد نظر خود را دارید، اما توانایی پرداخت تمام هزینه آن را به صورت یکجا و نقدی ندارید، در این صورت فروشگاه‌هایی وجود دارند که محصولات و خدمات خود را به صورت قسطی به مشتریان خود ارائه می‌دهند تا مشتریان بتوانند بدون نیاز به پس‌انداز طولانی، بدون برهم خوردن برنامه ریزی مالی و بدون متحمل شدن بار زیاد پرداخت هزینه به صورت یکجا، محصولات مورد نظر خود را در اختیار داشته باشند و برای خرید کالای مورد نظر دیگر نیازی به پس‌اندازهای طولانی مدت نیست.

در خرید قسطی، شما می‌توانید ابتدا مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بپردازید و مابقی را در قسط بندی‌های مختلف پرداخت کنید. باتوجه به این مسئله خرید اقلام مورد نیاز و ضروری برای شما امکان‌پذیر خواهد شد. در بعضی از فروشگاه‌ها مانند فروشگاه بای قسط، امکان خرید انواع گوشی موبایل تحت عنوان خرید بصورت قسطی، بدون ضامن، بدون پیش پرداخت و به صورت خرید چکی امکان‌پذیر است که تمامی این موارد از مزایای فوق‌العاده بای قسط محسوب می‌شوند.

مزایای خرید بصورت قسطی برای خریدار چیست؟

از برخی مزایای خرید بصورت قسطی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-برای خرید قسطی محصول یا کالای مورد نظر، بعد از پرداخت پیش پرداخت یا بدون پیش پرداخت در فروشگاه بای قسط و قسمت بندی مابقی هزینه در قسط‌های مختلف در بازه‌های زمانی متفاوت، محصول مورد نظر برای استفاده به شما تحویل داده می‌شود.

شما می‌توانید بدون ضامن به راحتی محصولتان را دریافت کرده و بدون پرداخت کل هزینه از آن استفاده کنید تا کم‌کم تمام هزینه را در قسط بندی‌های مشخص شده به فروشگاه پرداخت کنید.

2-بسیاری از افراد به دنبال فروشگاهی هستند که بتوانند محصولات و انواع کالای دیجیتال خود را بدون پیش پرداخت از آن خریداری کنند و برای خرید دیگر نیازی به پرداخت مبلغ اولیه نداشته باشند. این امر توسط فروشگاه بای قسط امکان‌پذیر شده است.

3-خرید بصورت قسطی می‌تواند بار مالی بسیار زیاد را برای خرید بعضی از محصولات گران قیمت از رو دوش شما بردارد.

4-با خرید بصورت قسطی زودتر از مدت زمانی که فکر کنید به محصول مورد نیازتان در مواقع ضروری دست پیدا می‌کنید.

چرا از فروشگاه بای قسط خرید کنیم؟

مزایای خرید قسطی برای فروشنده چیست؟

خرید بصورت قسطی علاوه‌بر مزایایی که برای خریداران دارد، مزایایی نیز برای فروشنده‌ها دارد که مربوط به میزان هزینه‌ای می‌شود که در طولانی مدت در قسط‌های مختلف از خریدار دریافت می‌کنند و در این صورت می‌تواند هزینه‌ای بیشتر از هزینه اصلی کالا را از خریدار دریافت کند؛ بنابراین می‌توان گفت هم فروشنده و هم خریدار با خرید به این روش سود زیادی می‌کنند.

از دیگر مزیت‌های خرید بصورت قسطی برای فروشنده‌ها این است که از این طریق می‌توانند مشتریان زیادی را جذب کنند؛ زیرا هر خریداری با خرید همراه با شرایطی مانند بدون ضامن، بدون پیش پرداخت و خرید چکی، مشتاق می‌شود که آن فروشگاه با این شرایط را به دیگر آشنایان خود معرفی کند و به این صورت مشتریان فروشگاه چند برابر شده و فروشنده به سود و فروش بالایی در کسب وکار خود دست پیدا می‌کند.

اگر شما هم فروشگاهی دارید که در آن خدمات یا محصولاتی را به مردم عرضه می‌کنید، سعی کنید تا برای رسیدن به پیشرفت اقتصادی و سود، از خرید بصورت قسطی استفاده کنید تا خودتان از فرایند خرید وفروشتان راضی باشید و هم مشتریان خود را راضی نگه دارید و از این طریق روز به روز به تعداد آن‌ها بیافزایید.

شرایط خرید به صورت قسطی از فروشگاه بای قسط چگونه است؟

 

همانطور که می‌دانید هر فروشگاهی اگر از خرید بصورت قسطی برخودار است، شرایطی را نیز برای آن در نظر گرفته است که رعایت آن‌ها از جانب خریداران مهم و ضروری است. خریداران محترم بای قسط، لطفا نکات زیر را مطالعه کنید تا از مراحل خرید و دریافت کالای خریداری شده، اطلاعات لازم را دریافت کرده باشید:

1-این فروشگاه از خریداران خود تقاضا دارد تا در هنگام ثبت خرید خود و همچنین پیگیری آن از این سایت، موارد امنیتی را به خوبی و درستی رعایت کنند تا مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود؛ زیرا مسئولیت هرگونه سوء استفاده از شماره ملی، شماره بیمه خدمات درمانی و شماره حکمت کارت، بیمه ملت متقاضی و دیگر اطلاعات برعهده خریدار است.

2-در این سایت مراحل خرید کالا و خدمات آن به شکل تصویری در بخش راهنمای سایت وجود دارد که می‌توانید قبل از خرید آن‌ها را مشاهده و بررسی کنید.

3-اطلاعات خریداران بای قسط بعد از ثبت خرید، به شکل محرمانه نزد این سایت نگهداری می‌شود و برای خریداران فضایی امن را فراهم می‌کند.

4-ثبت کردن خرید و طی کردن فرایند خرید در این سایت به شکل 24 ساعته صورت می‌گیرد.

5-زمان پاسخگویی کارکنان بای قسط از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 19 تا 17:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 9 تا 12 است.

6-خرید ثبت خرید شما در روز تعطیل رسمی باشد، تحویل خرید شما به یک روز کاری بعد از روز تعطیل رسمی موکول می‌شود.

7-تمامی کالاهای خریداری شده به شکل پلمپ و به همراه گارانتی معتبر هستند و مسئولیت هرگونه اشکال نرم‌افزاری و سخت‌‌افزاری برعهده شرکت گارانتی کننده است.

8-ارسال کالاهای سفارش داده شده در سراسر کشور به وسیله پست امکان‌پذیر بوده و در صورت اشتباه بودن آدرس یا منزل نبودن خریدار، تمامی هزینه ارسال مجدد برعهده خریدار است.

جمع بندی

اگر شما هم برای رسیدن به کالای ضروری خود در دسته انواع گوشی‌های موبایل و کالاهای دیجیتال هستید، سایت بای قسط بهترین فروشگاه برای شما است تا بتوانید خرید بصورت قسطی، بدون پیش پرداخت، بدون ضامن و خرید چکی داشته باشید.

این فروشگاه مزایای زیادی دارد که در طول مقاله به آن‌ها اشاره کردیم و همچنین شرایط و قانون‌هایی نیز دارد که برخی از آن‌ها را پیش‌تر ذکر کردیم، برای مطلع شدن از شرایط و اطلاعات بیشتر سری به سایت بای قسط بزنید و با خیالی راحت و آسوده محصولات مورد نظر خود را به صورت قسطی از فروشگاهی معتبر خریداری کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: