April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۶۸۶
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۰
0
موتور جست‌وجوی ایران از محصولات یکی از شرکت‌های فناور است که به صورت تخصصی امکان استفاده به زبان فارسی و گویش‌ها را برای کاربران فراهم کرده است.

جستجوی گویش‌های فارسی در موتور جستجوی ایرانی

مهدی امانی، عضو هیات مدیره این شرکت فناور گفت: موتور جستجوی پیاده‌سازی شده در این شرکت می‌تواند مکمل خوبی برای نمونه‌های خارجی باشد؛ چرا که این موتور جست‌وجو این قابلیت را دارد تا هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین مورد استفاده قرار گیرد.

وی ارائه آخرین خبر‌ها را از دیگر مزایای این موتور جست‌وجو نام برد و یادآور شد: این موتور جست‌وجو به صورت تخصصی بر روی زبان فارسی و گویش‌های آن پیاده‌سازی شده؛ از این رو گویش‌های کردی و لری و حتی لهجه‌های مختلف نیز قابلیت جست‌وجو در دایره اطلاعات این محصول را دارد.

امانی خاطر نشان کرد: مهمترین مزیت این موتور جست‌وجو توسعه زبان فارسی است و اگر از موتور جست‌وجوی دانش بنیان و شرکت‌های خصوصی حمایت شود، این موتور جست‌وجو می‌تواند راهگشا باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: