کد خبر: ۳۸۹۷۱۲
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
0

وقتی صحبت از یک خوداشتغالی جذاب و پردرآمد به میان می‌آید، بی‌شک یکی از آن گزینه‌هایی که به ذهنمان می‌رسد کاشت ناخن و خدمات پرطرفدار آن خواهد بود.  شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید چرا از این شغل هیجان‌انگیز و هنری که با انواع رنگ، ظرافت و خلاقیت همراه است؛ یکی درآمد فوق‌العاده‌ای را به جیب می‌زند و دیگری با یک حقوق بخور و نمیر سر می‌کند. همه‌ی این سوال‌ها قرار است در این مقاله پاسخ داده شود.

درآمد ناخن‌کار در ایران چقدر است؟

کاشت ناخن مانند سایر لاین‌های آرایشی معمولا درآمد بالایی دارد. عوامل زیادی می‌توانند درآمد یک ناخن کار در ایران را تعیین کنند اما کسب این درآمد شگفت‌انگیز نیازمند تخصص، مشتری مداری و بازاریابی است. روز به روز تعداد افراد شاغل در این حرفه بیشتر می‌شود و عرصه برای رقابت در آن تنگ‌تر می‌شود، بنابراین، در اوایل شروع کار نمی‌توانید توقع یک درآمد چشمگیر و عالی را داشته باشید، هر کاری، حتی پردرآمدترین آن نیاز به صبوری، کسب مهارت‌های جانبی و تمرین دارد تا رشد شما در آن حرفه به بار بنشیند و به جایگاه ایده‌آلتان برسید.

ممکن است مجبور باشید با قیمت‌های پایین در این حرفه قدم بگذارید اما چیزی که به مرور باعث رشد و ترقی شما می‌شود، خلق ارزش برای مشتری است. این خلق ارزش می‌تواند به طرق مختلفی ارائه شود.

کلاس کاشت ناخن رزسرخ

 ۵ دلیل موفقیت یک ناخن کار حرفه‌ای

آموزش کاشت ناخن را در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر ثبت نام کنید. شروع به کسب درآمد در این شغل جذاب، اگرچه سراسر شور و اشتیاق است اما برای چشیدن روزانه این حس دوست داشتنی باید دردهایی را به جان خرید. با این رویکرد، برای ورود موفقیت انگیز به حرفه ناخن، باید عوامل موثر بر درآمد بالا را به‌عنوان یک ناخن کار بدانید که در ادامه به این عوامل می‌پردازیم:

·       اعتبار و تجربه

اعتبار و تجربه خریدنی نیست، بلکه کسب کردنی است. ممکن است شما از طریق آشنایان در سالنی مشغول به کار شوید و سریع ورود به بازار کار را تجربه کنید، اما باید بدانید هنوزتجربه کافی در این زمینه را ندارید. بنابراین، باید به بهترین شکل ممکن از این فرصت استفاده کنید تا کارتان را تمیز و درست ارائه کنید و به مشتریان ثابت خود را پیدا کنید. داشتن این نوع استراتژی به شما کمک می‌کند که اگر از سالن آرایشگاهی نقل مکان کردید تا حد ممکن مشتریان خود را با خود همراه کنید. این دستاورد، چیزی است که با گذشت زمان و جلب رضایت مشتریان حاصل می‌شود.

·       محل ارائه خدمات به مشتری

محل ارائه خدمات به مشتری می‌تواند تاثیر زیادی بر کسب درآمد یک ناخن‌کار داشته باشد. برای مثال، اگر از منزل خود برای ارئه انواع خدمات ناخن استفاده می‌کنید، طبیعتا از کیفیت ارائه خدمات و تعداد آن‌ها کم می‌شود. بالطبع، تجهیزات و شرایطی که در یک سالن قابل انجام است بیشتر و باکیفیت‌تر از یک مکان محدود مانند منزل قابل اجرا است. مکان‌های پرنور، و وسیع که مشتری بتواند احساس امنیت و راحتی را تجربه کند، به‌عنوان اساس حرفه ناخن‌کاری، بسیار حائز اهمیت است.

  • کیفیت و تنوع ارائه خدمات

ارائه خدمات گوناگون ناخن از جمله: مانیکور، پدیکور،کاشت، انواع طراحی، لیمنیت، ژلیش و ... با بهترین متریال و کیفیت می‌تواند مشتریان‌تان را افزایش دهد. ممکن است خیلی از افراد تازه‌کار روی طراحی‌ها تسلط کافی نداشته باشند، بنابراین، شانس بزرگی را برای داشتن درآمد بیشتر از دست خواهند داد.

  • رعایت بهداشت و نظافت در کار

رعایت نکات و اصول بهداشت فردی و کاری معرف شخصیت و ارزش شماست. این بهداشت در جنبه‌هاای مختلف کاری از قیبل: محیط، تجهیزات و ابزارهای مورداستفاده به شدت بر درآمد و ویترین کاری شما موثر است تا جایی که مشتری ممکن است با یکبار مراجعه و عدم دریافت ارزش از سمت شما نه تنها دیگر مراجعه نکند بلکه تبلیغ منفی علیه شما نیز انجام دهد.

  • تسلط به بازاریابی اینستاگرام

اینستاگرام بهترین ابزار بازاریابی برای پیدا کردن مشتریان و آگاهی از برند شماست. ابتدا باید استراتژی ورود خود به این پلتفرم را بدانید و سپس با خلق محتواهای ارزشمند و آموزشی بتوانید ارتباطات معناداری را به‌وجود آورید. در نهایت در بهینه‌ترین حالت ممکن تخصص و هنر خود را به نمایش بگذارید.

دوره کاشت ناخن رزسرخ

مهارت‌های یک ناخن‌کار حرفه‌ای

  • ارتباطات قوی و سازنده

یک ناخن‌کار خوب در ارتباط گرفتن با مشتریانش استاد است. نظرات و خواسته‌های آن‌ها را به خوبی گوش می‌دهد و تا حدممکن به آن عمل می‌کند. داشتن یک شخصیت باز و ارتباطی می‌تواند حال و هوای سالن شما را متفاوت کند و باعث شود مشتریان به‌خاطر تجریه حس آرامش و راحتی به شما مراجعه کنند.

  • به‌روزرسانی تخصص

گذراندن دوره های آموزشی و کسب مدارک لازم، از مهم‌ترین مهارت‌های یک ناخن‌کار حرفه‌ای بشمار می‌رود. صنعت زیبایی هم مانند صنعت آموزش میکاپ عروس یا آموزش شینیون، دستخوش تغییرات زیادی می‌شود. به این دلیل یک ناخن‌کار موفق از یادگیری و آموزش به‌خوبی استقبال می‌کند و برای بهبود مهارت‌های خود  در آن زمینه وقت می‌گذارد.

  • انعطاف‌پذیری

معمولاً ناخن‌کارها در تعطیلات، آخر هفته‌ها و بعد از زمان اداری باز هستند. بسیاری از مشتریان ممکن است در این زمان‌ها به خدمات شما نیاز داشته باشند، بنابراین باید یک برنامه کاری انعطاف پذیر داشته باشید.

سعی کنید برای رسیدن به بهترین نسخه خودتان در حرفه پردرآمد و پرطرفدار ناخن، مهارت‌های سخت و نرم را کنار همدیگر پیش ببرید تا سریعتر به نتایج شگفت‌انگیز آن برسید. همچنین پایبندی به یک برنامه‌ریزی دقیق از اهداف و خواسته‌هایتان می‌تواند این مسیر را برایتان لذت‌بخش‌تر و هموارتر کند. برای دوری از آزمون و خطا در این مسیر پردرآمد شغلی می‌توانید از کارشناسان آموزشگاه آرایشگری رزسرخ برای آشنایی با انواع دوره‌ها، سرفصل‌ها مشاوره بگیرید. همچنین  با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ می‌توانید جواب تمامی سوالات خود را دریافت کنید و یا به سایت www.rosesorkh.com مراجعه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: