April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۸۰۶
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
0
شرکت سازنده گوشی چینی شیائومی، اخراج کارکنان در واحد‌های متعدد تلفن هوشمند و خدمات اینترنتی خود را آغاز کرد تا نیروی کار خود را حدود ۱۵ درصد تعدیل کند.

آغاز موج جدید اخراج کارمندان شیائومی

روزنامه هنگ کنگی "ساوت چاینا مورنینگ پست" در گزارشی به پست‌های ارسال شده در شبکه‌های اجتماعی چینی اشاره کرد و نوشت: پلت‌فرم‌های شبکه اجتماعی چین از جمله ویبو، شیائوهونگشو و میامی از پست‌هایی درباره اخراج کارمندان توسط شیائومی، لبریز شده است.

شیائومی تا ۳۰ سپتامبر، ۳۵ هزار و ۳۱۴ کارمند داشت که بیش از ۳۲ هزار نفر آن‌ها در سرزمین اصلی چین هستند و تصمیم اخیر این شرکت شامل حال هزاران کارمندی می‌شود که بسیاری از آن‌ها در زمان آغاز استخدام در دسامبر گذشته، به این شرکت پیوسته بودند.

بر اساس گزارش رویترز، شیائومی در نوامبر، کاهش ۹.۷ درصدی درآمدش در سه ماهه سوم را گزارش کرد که ناشی از محدودیت‌های کووید در چین و افت تقاضای مصرفی بود. درآمد این شرکت از فروش تلفن‌های هوشمند که حدود ۶۰ درصد از کل فروش را تشکیل می‌دهد، بر مبنای سال به سال، ۱۱ درصد سقوط کرده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: