April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

خرید تلویزیون 65 اینچ با بهترین قیمت از فروشگاه بانه آی تی

در خرید تلویزیون موارد قابل توجهی زیادی وجود دارد که با بررسی آن‌ها می‌توانید بهترین انتخاب را برای خریدی مناسب در اختیار داشته باشید. 2 مورد اصلی که قبل از خرید تلویزیون حتماً باید آن‌ها را در نظر داشته باشید برند تلویزیون و سایز تلویزیون هستند. با بررسی نیاز، توقع و سلیقه خود قادر خواهید بود برند تلویزیون مورد پسند خود را به راحتی انتخاب کنید. پس از انتخاب برند نوبت به سایز تلویزیون می‌رسد. سایز تلویزیون به اصلی‌ترین عامل متراژ محیط بستگی دارد. اغلب برندهای سازنده، تلویزیون‌های خود را در سایزهای مختلف تولید می‌کنند تا خریداران بتوانند بسته به محیطی که تلویزیون را در آن قرار می‌دهند مدلی با اندازه متناسب را انتخاب کنند.

از میان تنوع اندازه‌های تلویزیون موجود در بازار تلویزیون‌های 65 اینچ محبوبیت بسیار قابل توجهی را کسب کرده‌اند. به طور کلی این اندازه از تلویزیون ابعاد بزرگ‌تری نسبت به سایزهای کوچک‌تر داشته و تا حدی دارای قیمتی بالاتر است؛ اما اطمینان کامل را به شما در ارائه کیفیت عالی نیز می‌دهد. به طور کلی انتخاب اندازه مناسب از تلویزیون برای محیط بسیار حائز اهمیت بوده و حتی تلویزیون‌های فوق العاده 65 اینچ نیز برای قرارگیری در محیطی با متراژ نامتناسب، گزینه خوبی نیستند.

در صورت خرید تلویزیون در اینچ‌های پایین و قرار دادن آن‌ در محیطی بزرگ، نه تنها جلوه‌ای نامتوازن به محیط بخشیده بلکه دید کافی از تصویر را به کسانی که در فاصله دور از نمایشگر نشسته باشند ارائه نخواهد داد. این موضوع به صورت برعکس نیز رایج بوده و در صورت خرید تلویزیونی بزرگ برای فضای کوچک، قسمت زیادی از فضای محیط گرفته می‌شود. برای اتاق‌های کوچک تا اندازه تلویزیون 50 اینچ، برای محیط‌های متوسط اندازه 55 اینچ و برای محیط‌های بزرگ نیز اندازه‌ا‌ی بین 65 تا 75 اینچ مناسب خواهد بود. در ادامه به بررسی برندهایی که در عرصه تولید و ارائه تلویزیون‌های 65 اینچ پیشگام هستند می‌پردازیم.

قیمت تلویزیون سونی

خرید تلویزیون 65 اینچ سونی

سونی جزو برندهایی است که به دلیل ارائه تلویزیون‌هایی با کیفیت بالا و وضوح فوق العاده در میان مردم محبوبیت خود را افزایش می‌دهد. هر ساله تلویزیون‌هایی جدیدتر و به روزیافته نسبت به سال قبل توسط برند سونی ارائه می‌شود که باعث قرارگیری مدل‌های این برند در لیست برترین تلویزیون‌های موجود در بازار شده است. رده‌بندی تلویزیون‌های سونی از مدل‌های پایین رده تا مدل‌هایی لوکس و گرانقیمت بوده و تنوع مناسبی را در تلویزیون‌های 65 اینچ ارائه داده تا کاربران علاقه مند به خرید تلویزیون در ابعاد بزرگ بتوانند بهترین تجربه از کیفیت تصویر عالی را با نمایشگر بزرگ در اختیار داشته باشند. از برترین تلویزیون‌هایی که در سال 2021 در سایز 65 اینچ تولید شده‌اند می‌توان به مدل‌های X80J، X85J و X90J اشاره کرد. با اینکه قیمت تلویزیون‌های سونی کمی بالاتر از سایر مدل‌های هم رده است اما وضوح تصویر و کیفیت رنگ کم‌نظیری که محصولات این برند داشته موجب حفظ جایگاه دست نیافتنی برای سایر برندها در بازار شده است.

خرید تلویزیون 65 اینچ شیائومی

خرید تلویزیون‌های شیائومی که یک برند خوشنام و نوپا است این امکان را برای کاربران ایجاد کرده تا بتوانند با صرف هزینه‌ای کم امکاناتی عالی را در اختیار داشته باشند. این برند همواره محصولاتی در امکانات گسترده و قیمت بسیار مناسب را عرضه کرده تا کسانی که امکان صرف هزینه زیاد را ندارند بتوانند با صرف بودجه‌ای کمتر یک تلویزیون 65 اینچ قیمت مناسب و باکیفیت را در اختیار داشته باشند. استفاده از سیستم عامل اندروید یکی از دلایلی است که تلویزیون‌های شیائومی را محبوب‌تر کرده است.

قیمت تلویزیون شیائومی در بانه

خرید تلویزیون 65 اینچ ال جی و سامسونگ

سامسونگ و ال جی همواره دو برند رقیب و تقریباً در یک سطح هستند که تنوع بالایی را در محصولات خود ارائه می‌دهند. تنوعی فوق العاده در تلویزیون‌های ال جی و سامسونگ وجود داشته که خریداران می‌توانند با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز خود از میان مدل‌های موجود از این دو برند نیز تلویزیون‌های 65 اینچ بسیار مناسبی را بیابند.

اگر دنبال تلویزیون ال جی 65 اینچ با قیمت مناسب هستید سری‌های معمولی 4K همچون سری UN، UP و UQ برایتان گزینه‌هایی عالی هستند. صرف هزینه بیشتر برای تلویزیون‌های رده بالاتر همچون سری نانوسل، سری QNED و سری اولد در سایز 65 اینچ به منزله برخورداری از وضوح تصویر بهتر و امکاناتی گسترده‌تر است که نظیر آن در مدل‌های قیمت پایین‌تر وجود ندارد.

در میان تلویزیون‌های سامسونگ نیز گزینه‌های انتخابی گسترده‌ای از سری کریستال و سری QLED وجود دارد. در کنار آن تلویزیون‌های 65 اینچ با وضوح بهتر نیز در سری Neo QLED توسط برند سامسونگ روانه بازار شده‌اند. سامسونگ از بهترین برندهای انتخابی برای خرید تلویزیون 65 اینچ محسوب می‌شود.

خرید تلویزیون 65 اینچ هایسنس

هایسنس یک برند میانه رو و محبوب است که مدل‌هایی حول محور کیفیت مناسب را ارائه می‌دهد. به طور کلی این برند برای کسانی که یک کیفیت معمولی از تلویزیون را انتظار دارند و دنبال خلاقیت زیادی در تلویزیون نیستند مناسب است. قیمت تلویزیون‌های هایسنس به نسبت برخی از مدل‌های دیگر از سایر برندهای معتبر کمتر بوده اما ممکن است کیفیت و امکاناتی در حد آن‌ها را ارائه ندهد. به همین دلیل اگر دنبال تلویزیون 65 اینچ در امکانات متوسط و کیفیتی معمولی هستید تلویزیون‌های هایسنس انتخاب مناسبی هستند.

خرید تلویزیون از فروشگاه بانه آی‌تی

خرید یک تلویزیون 65 اینچ در کیفیت و قیمت مناسب از فروشگاهی معتبر در زمینه فروش لوازم خانگی می‌تواند انتخابی عالی برای تجربه‌ای خوشایند از خرید تلویزیون باشد. با توجه به اینکه هزینه زیادی بابت خرید تلویزیون 65 اینچ پرداخت می‌کنید، اعتبار یک فروشگاه و برخورداری از خریدی مطمئن بسیار حائز اهمیت خواهد بود. فروشگاه بانه آی‌تی از برترین فروشگاه‌هایی است که خرید آنلاین و حضوری را برای مشتریان خود با ارائه بهترین خدمات پس از فروش شامل گارانتی‌های سلامت و تعویض کالا مهیا می‌سازد. تنوع بسیار زیادی از تلویزیون‌های 65 اینچ با مناسب‌ترین قیمت از تمامی برندهای نام برده در فروشگاه BANEHIT.COM وجود دارد و شما می‌توانید با خیال راحت خریدی امن و فوق العاده را در این فروشگاه اینترنتی تجربه کنید. مشاوره آنلاین و راهنمایی بهتر برای انتخاب گزینه‌ای ایده‌آل در تماس با کارشناسان فروش در صفحه اصلی فروشگاه بانه آی‌تی امکان پذیر خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: