کد خبر: ۳۹۰۷۹۶
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
0

دستگاه بسته بندی میوه خشک پیروزپک سپاهان و خشکبار, جزو مهم ترین و پرکاربردترین دستگاه هایی هستند که در روند تولید محصولات غذایی نقش بسیار مهمی بر عهده دارد. دستگاه های بسته بندی خشکبار به گونه ای طراحی شده اند که در زمینه های مختلف همچون بسته بندی آجیل و سایر خشکبار های دیگر به کار می رود. امروزه پیروزپک سپاهان و آراد ماشین  این دستگاه را در دو مدل صنعتی و خانگی طراحی و تولید می کنند. برای آشنایی بیشتر با انواع این دستگاه ها, در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های دستگاه بسته بندی میوه خشک

انواع دستگاه بسته بندی خشکبار

خشکبار جزو انواع مواد غذایی مهم محسوب می شوند که در بسته بندی آن ها باید از دستگاه های ویژه و مخصوص استفاده کرد. این دستگاه ها باید به گونه ای محصولات را بسته بندی کنند که نگهداری آن ها آسان تر شود‌. برخی از مشخصات این نوع دستگاه های بسته بندی خشکبار عبارت است از:

محصولات را با استفاده از موادی بسته بندی می کند که کاملا شفاف است. در این صورت انواع خشکبار داخل بسته بندی قابل مشاهده خواهد بود.

  • بسته بندی خشکبار پیروزپک سپاهان با استفاده از دستگاه های بسته بندی، از نفوذ رطوبت به داخل مواد پیشگیری می کند.
  • با بسته بندی مواد توسط این دستگاه, محصولات در برابر نور خورشید محافظت می شوند.
  •  مواد داخل بسته بندی را در برابر حرارت مقاوم کرده و آن ها را دچار آسیب نمی کند.
  •  موادی که برای بسته بندی خشکبار توسط این دستگاه استفاده می شود، سمی نبوده و برای بدن مضر نیستند.
  • از ورود اکسیژن و فاسد شدن مواد جلوگیری خواهد کرد.
  •  روند بسته بندی خشکبار با استفاده از این دستگاه ها بسیار مقرون به صرفه است.

انواع مختلف دستگاه بسته بندی خشکبار

دستگاه بسته بندی میوه خشک

در خط تولید انواع دستگاه بسته بندی خشکبار  از دستگاه هایی مخصوص پیروزپک سپاهان استفاده می کنند. معمولا برای بسته بندی هر نوع ماده غذایی, از یک نوع دستگاه مخصوص استفاده می شود. امروزه این دستگاه ها را در مدل های مختلف دسته بندی می کنند که عبارت است از:

  • دستگاه بسته بندی دو توزین

از این نوع دستگاه ها برای بسته بندی پیروزپک سپاهان انواع محصولات گرانولی همچون چیپس, حبوبات ,میوه خشک، سبزی,برنج, چای,قند و غیره استفاده می کنند. دستگاه بسته‌ بندی دو توزین دارای دو ترازوی لودسل و چشم الکترونیکی است. در این صورت روند بسته بندی با دقت بالاتر انجام می شود.

  • دستگاه بسته بندی چهار توزین

برای بسته بندی انواع مواد مختلف مثل پسته,گردو, جو و گندم,حبوبات,خشکبار, تخمه, شکر, میوه خشک, سبزی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها جزو اصلی ترین ماشین آلات در صنایع غذایی، شیمیایی و دارویی هستند که در زمینه بسته بندی نقش حیاتی بر عهده دارند. این دستگاه دارای یک فرایند برنامه نویسی شده دارای چهار عدد توزین در ابعاد و اندازه های گوناگون است. دستگاه بسته بندی چهار توزین در ظرفیت های مختلف طراحی شده و کارایی بسیار آسانی دارد.

  • دستگاه بسته بندی شش توزین

این مدل دستگاه بسته بندی, برای انواع مواد گرانولی مورد استفاده قرار می گیرد. کارکرد دستگاه بسیار راحت است و در مدت زمان کم تعداد بسیار زیادی از مواد را بسته بندی می کند. به همین دلیل در خط تولید انواع مواد غذایی و شیمیایی از سرعت و توان بالاتری برخوردار است. امروزه از این دستگاه در صنایع غذایی به فراوانی استفاده می شود.

اهمیت دستگاه بسته بندی در صنعت

دستگاه های بسته بندی خشکبار

برا حفظ کیفیت, سلامت، ماندگاری و ظاهر محصولات,استفاده از دستگاه های بسته بندی اهمیت بسیار زیادی دارد. معمولا دستگاه های بسته بندی از برخورد مواد با گرد و خاک و تماس مستقیم با هوا پیشگیری می کند. بسته بندی محصولات با استفاده از دستگاه های مخصوص, ماندگاری مواد را افزایش می دهد. محصولاتی که بسته بندی شده اند, از نظر سلامت و بهداشت کاملا مورد اعتماد هستند و طرفداران بیشتری دارند.
معمولا افراد هنگام خرید به ظاهر مواد هم توجه ویژه ای دارند. در این صورت مشتریان محصولی را انتخاب می کنند که ظاهری جذاب و مطمئن دارند. در این مواقع فروش مواد و محصولاتی که بسته بندی شده اند, به طور چشمگیر افزایش می یابد. البته توجه داشته باشید که خشکبار از حساسیت بالا برخوردار بوده و از دستگاه های مخصوص برای بسته بندی آن ها استفاده می شود.

قیمت دستگاه های بسته بندی انواع خشکبار

امروزه در صنعت تولید مواد غذایی از دستگاه های مختلف استفاده می کنند که هرکدام کاربردهای خاص خود را دارند. دستگاه بسته بندی خشکبار پیروزپک سپاهان جزو دستگاه های کاربردی محسوب می شوند که در ظرفیت ها و اندازه های گوناگون تولید می شوند. در این صورت با توجه به ظرفیتی که دستگاه دارد، قیمت ها متفاوت خواهند بود. همچنین جنس مواد هم جزو مواردی است که تأثیر مستقیم بر روی قسمت دستگاه دارد.
با توجه به اینکه امروزه نوسانات زیادی در زمینه ارزها وجود دارد, قیمت ها از قبل تعیین نمی شوند و نوسانات زیادی خواهد داشت. تا حد امکان بر اساس قیمت ها خرید خود را انجام ندهید و تلاش کنید که کیفیت دستگاه ها را بررسی نمایید. در نهایت با بررسی قیمت ها در برندهای مختلف, یک محصول مناسب را انتخاب نمایید.

خرید دستگاه بسته بندی میوه خشک پیروزپک سپاهان

دستگاه های برقی جزو محصولاتی هستند که خرید آن ها از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. در این صورت شما باید اطلاعات کافی در زمینه دستگاه های بسته بندی داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است دستگاهی را خریداری کنید که از نظر کیفیت و کارایی در سطح پایینی قرار داشته باشد. شما در ابتدا باید با افراد مجرب در این زمینه مشورت کنید، در این صورت می توانید بهترین محصول را خریداری کنید.
امروزه برندهای متنوعی از دستگاه بسته بندی ازدر بازار مصرف وجود دارند که هر یک از کیفیت و قیمت مخصوص برخوردار هستند. برند پیروز پک جزو معتبرترین برندهای موجود در بازار است که محصولات متنوع و با کیفیت را تولید و عرضه می کند. شما قبل از خرید می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه کرده و محصولات متنوع را مقایسه نمایید. در این صورت شما با توجه به بودجه و احتیاجات خود می توانید محصول مناسب را سفارش دهید. سفارش دستگاه بسته بندی میوه خشک از این مجموعه در سایت https://pirouzpack.ir ودر کمترین زمان و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: