April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۰۵۱
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰
0
رنج بودن بازار ارز و سکه وارد روز دهم شد/ فقط نیم درصد عرضه ربع سکه در بورس کالا به فروش رفت/ برف و سرمای تهران چه اثری بر قیمت دلار دارد؟

اثر برف بر قیمت دلار و سکه

آنچه که امروز نقل محافل معاملاتی بود عرضه ربع سکه در بورس کالا است. قرار است در بورس کالا ۵۰۰ هزار سکه در قطع ربع عرضه شود. در روز اول یعنی شنبه فقط ۲۸۰۰ قطعه فروش رفت یعنی تقریبا نیم درصد از عرضه هدف. معامله‌گرا تصور می‌کردند استقبال در روز اول سرد بوده است.

امروز تحلیل جالب اثر برف و سرمای اخیر در تهران و ایران بر بازار ارز و سکه بود. معامله‌گران می‌گفتند برف و سرمای اخیر که با تعطیلی ادارات همراه شده است اثر کاهشی بر بازار دارد، چون حجم معاملات پایین آمده است و خیلی از معامله‌گران ترجیح می‌دهند در این روز فعالیتی نداشته باشند. به قول یکسری از همکارنشان در راسته فردوسی، در این بازار رنج، خودشان را به سرما ندهند. کاهش ساعت کار بانک‌ها که از آن به فعالیت تق و لق از طرف معامله‌گران یاد می‌شود دلیل دیگریست که می‌گویند برف و سرما موجب کاهش قیمت دلار می‌شود.

برچسب ها: سکه ، بورس کالا ، ارز ، بازار ، دلار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: