April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۰۷۷
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
0
معاون فرهنگی‌ و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس ستاد استقبال از شهید گمنام در پیامی از حضور باشکوه مدیران و کارکنان ستادی، سازمان‌های تابعه و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در مراسم وداع، تشییع و تدفین شهید گمنام تقدیر کرد.

پیام تقدیر رئیس ستاد استقبال از شهید گمنام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن پیام «محمد چکشیان» بدین شرح است:
 
بسم رب‌الشهداء والصدیقین
«پیکر مطهر و معظم شهیدان هرجا آرام گیرد، یاد مبارک و آرام‌بخش و بهجت‌انگیز خود را در فضا پراکنده و صفا و معنویت می‌آفریند».  
رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)
 
 صلوات و سلام خدا بر ارواح طیبه شهدا، این مجاهدان فی سبیل‌الله که جان و هستی خود را فدای آرمان بزرگ و والای الهی کردند و خداوند پاداش این ایثار را در زنده نگه‌داشتن یاد و پیام آنان متجلی ساخت و صلوات و تحیات الهی بر شهدای گمنام، گمنام در میان خاکیان و معروف در عرصه افلاکیان.
 
سلام بر شهید گمنام، او که تنها نشانش پیراهن منقوش به نشان وزارت کار و امور اجتماعی بود و حضورش بار دیگر فضای زندگی را معطر و جان‌ها را طراوت بخشید.
 
استقبال و تشییع از پیکر پاک این شهید والامقام دوران دفاع مقدس، فرصتی دوباره به ارمغان آورد برای یادآوری پیام شهیدان، تا بدون ترس و اندوه، امیدوارانه، باانگیزه و تلاش مضاعف، با قدرت و ثابت قدم در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی تا پای جان بکوشیم.
 
توفیق میزبانی از این شهید عزیز در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برگ زرین دیگری بر افتخارات این وزارتخانه افزود و إن‌شاءالله مزار مطهر این شهید عزیز منزلگاه و زیارتگاه دلدادگان و شیفتگان خواهد شد.
 
اینجانب برخود لازم می‌دانم به عنوان خدمتگزار کوچک ملت شهیدپرور ایران اسلامی، صمیمانه از حمایت‌های ارزشمند وزیر محترم و زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همه عزیزان و دست‌اندرکاران برگزاری مراسم در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش‌های مختلف؛ برادران و خواهران بصیر و همیشه در صحنه بسیجی، حوزه‌های پشتیبانی و اجرایی، مرکز روابط‌عمومی، حراست و انتظامات، فرهنگی و به ویژه حضور حماسی عموم مردم، خانواده‌های معزز شهدا، همکاران و مسئولان وزارت متبوع، تقدیر و تشکر نمایم.
 
محمد چکشیان
رئیس ستاد استقبال از شهید گمنام

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: