April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۱۸۷
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
0

یکی از روش‌های تبلیغاتی ارزان، پرکاربرد و پرطرفدار که برای معرفی یک برند مورد استفاده قرار می‌گیرد، چاپ نوار چسب است. امروزه بسیاری از شرکت‌های خدماتی و شرکت‌های تولیدی برای بسته‌بندی و پلمپ محصولات خود به صورت گسترده از انواع نوار چسب استفاده می‌کنند. برندها می‌توانند با بهره‌گیری از روش چاپ چسب به همراه لوگو و استفاده از آن برای بسته‌بندی محصولات، کسب و کار خود را به مشتریان بسیار زیادی معرفی کنند.https://www.chapechasb.com/ تماس با ما

09125557008 و02155293004

این روش تبلیغاتی برخلاف روش‌های دیگر به هزینه زیادی نیاز ندارد. در واقع می‌توان گفت که یکی از بهترین راهکارها برای هویت‌بخشی، تبلیغ و افزایش اعتبار محصولات و خدمات یک کسب و کار همین روش است.‌ در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره انواع، مزایا، هزینه‌ها و نکات مهم در چاپ چسب توضیح دهیم. لطفا تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

images_1673857146.png

چرا چاپ چسب تاثیر به‌سزایی در برندسازی دارد؟

در سال‌های اخیر کاربرد چاپ چسب به عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی شناخته شده برای بسته‌بندی در بسیاری از صنایع گسترش پیدا کرده است‌. به چاپ اطلاعات مهم یک کسب و کار شامل چاپ نام کسب و کار، چاپ لوگو، چاپ شماره‌ تلفن‌های ثابت و موبایل برای تماس، آدرس کسب و کار با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات به‌روز و پیشرفته، بهترین مواد اولیه فرآیند چاپ چسب تبلیغاتی گفته می‌شود‌.

استفاده از چاپ چسب تبلیغاتی کمک بسیار زیادی به برند سازی می‌کند و در پیشرفت کسب و کارها نقش فوق‌العاده پررنگی دارد. علاوه بر این به خدمات و محصولات یک کسب و کار هویت و اعتبار می‌بخشد. زمانی که یک کسب و کار بسته‌بندی محصولات خود را با استفاده از کارتن و چسب‌های نواری چاپ‌دار به آدرس مشتری ارسال می‌کند، برای خود برندسازی می‌کند و با این کار از سوء استفاده، تقلب و جعل جلوگیری می‌شود‌.

بازدهی این روش فوق‌العاده زیاد و هزینه‌ آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است. چاپ چسب بهترین روش برای حفظ اصالت و اختصاصی شدن محصولات یک برند است. به کاهش هزینه‌های تبلیغات و برندسازی کمک شایانی می‌کند. با توجه به اینکه چاپ از سمت داخل چسب انجام می‌شود، استحکام فوق‌العاده زیادی دارد و با افزایش سطح کیفیت بسته‌بندی به بالا رفتن بازدهی کسب و کارها منجر می‌شود.

برای چاپ نوار چسب از چه روش‌هایی می‌توان استفاده کرد؟ 

برای اینکه کسب‌ و کارها بتوانند نوشته‌ها، طرح‌ها و لوگوی مورد نظر خود را روی نوار چسب چاپ کنند، روش‌های متعددی وجود دارد که در ادامه این بخش به معرفی سه نمونه رایج‌ترین روش‌های چاپ چسب اشاره خواهیم کرد.

1- چاپ روی سطحی از نوار چسب که چسبندگی ندارد

یکی از روش‌های مرسوم چاپ چسب چاپ روی سطح بدون چسب و صاف نوار چسب است. همانطور که حتما بارها مشاهده کرده‌اید، روی سطح صاف نوار چسب‌ها هیچ‌ گونه مواد چسبنده‌ای استفاده نشده‌ است. از مهم‌ترین ایرادهای استفاده از این روش می‌توان به پاک شدن سریع چاپ‌های روی سطح بدون چسب اشاره کرد. در بسیاری از شرکت‌های معتبر استفاده از این روش منسوخ شده است و دیگر کاربردی ندارد.

2- چاپ روی سطحی از نوار چسب که دارای چسبندگی است

دومین روشی که برای چاپ روی چسب پهن کاربرد دارد، چاپ روی سطحی از نوار چسب است که چسبندگی دارد. مزیت این روش نسبت به روش قبلی این است که نوشته‌، طرح یا لوگوی چاپ شده به این راحتی‌ها پاک نمی‌شود؛ اما کیفیت چاپ در این روش به مراتب پایین‌تر از روش‌های دیگر است. ایراد دیگری که می‌توان برای این روش بیان کرد این است که در کاهش قدرت چسبندگی نوار چسب هم تاثیر می‌گذارد.

 images_1673857162.png

3- چاپ روی سلفون قبل از اینکه عملیات چسب ریزی انجام شود

بهترین و باکیفیت‌ترین روش چاپ روی چسب پهن همین روش است. در این روش قبل از شروع عملیات چسب ریزی، ابتدا نوشته، طرح یا لوگوی کسب و کار روی سطح سلفونی نوار چسب چاپ می‌شود و سپس چسب ریزی انجام می‌شود‌. در این روش نه کیفیت چاپ پایین می‌آید و نه چسبندگی چسب کم می‌شود. به همین دلیل می‌توان این روش را به عنوان بهترین و پربازده‌ترین روش چاپ چسب معرفی کرد.

قیمت چاپ چسب 

عوامل متعددی مانند کیفیت و نوع رنگ، کیفیت رزین، میزان پیشرفته بودن دستگاه و تجهیزات چاپ، نوع چسب، تعداد رنگ‌های به کار رفته در چاپ، تجربه و سابقه کاری شرکت ارائه‌دهنده خدمات چاپ روی چسب و ... روی قیمت چاپ چسب تاثیرگذار است. چاپ تک رنگ معمولا هزینه کمتری نسبت به چاپ چند رنگ دارد. هر چه شرکت ارائه‌دهنده خدمات چاپ روی چسب از اعتبار و سابقه بیشتری برخودار باشد، کار خود را با کیفیت بالاتری انجام می‌دهد و بابت خدمات باکیفیت نسبت به شرکت‌های نامعتبر هزینه نسبتا بیشتری از مشتری دریافت می‌کند.

در چاپ روی چسب لوگودار به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اولین چیزی که در چاپ روی چسب لوگودار حتما باید مورد توجه قرار بگیرد، مشخص کردن هدف از این کار است. شما باید به خوبی بدانید که با استفاده از این روش رایج چه هدفی را دنبال می‌کنید؟ آیا قصد دارید نوار چسب‌های چاپ شده بعد از ارسال محصولات به مشتریان باز شوند یا اینکه قصد دارید همه قسمت‌های بسته‌بندی را با نوار چسب‌های چاپ شده پوشش بدهید تا با این کار هم از نفوذ رطوبت یا هوا به داخل بسته‌بندی جلوگیری کنید و هم اهداف تبلیغاتی خود را دنبال کنید؟

در واقع آیا نوار چسب‌های چاپ‌دار برای بسته‌بندی موقتی استفاده می‌شوند یا قرار است آن‌ها را به عنوان یک روش تبلیغاتی دائمی استفاده کنید؟ کیفیت چاپ و زیبایی ظاهری چسب هم به عنوان یک نکته بسیار مهم از اهمیت زیادی برخوردار است و حتما باید مورد توجه قرار بگیرد. البته علاوه بر کیفیت و زیبایی چاپ توجه به قدرت چسبندگی را نیز فراموش نکنید.

چسب‌های چاپ‌دار زیبایی که قدرت چسبندگی بالایی نداشته باشند به هیچ دردی نمی‌خورند و کارایی لازم را ندارند. آخرین نکته‌ای که قبل از اقدام به چاپ چسب باید به آن توجه کنید انتخاب یک شرکت خوب و معتبر برای ثبت سفارش چاپ چسب است. شرکت‌های معتبر همواره سفارش مشتریان خود را با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب به آن‌ها تحویل می‌دهند.images_1673857176.png

چاپ نوار چسب

در این مقاله راجع به چاپ چسب و تاثیر آن روی تبلیغات و برندسازی کسب و کار صحبت کردیم. هزینه‌های تبلیغات چاپی همواره بسیار زیاد است؛ اما چاپ روی چسب یکی از کم‌هزینه‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود. کسب و کارها با هزینه‌های اندک می‌توانند لوگو و نام برند خود را با استفاده از این روش روی کارتن‌های ساده درج کنند و مشتریان زیادی را به خرید محصولات خود ترغیب نمایند. امیدواریم از مطالعه این مقاله نهایت استفاده را برده باشید. 09125557008 و 02155293004 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: