April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۸۹۲
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
0
معاون آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: رتبه‌های ۱ و ۲ شاغلین و رتبه‌های ۱ تا ۳ بازنشسته‌ها موردبررسی قرار گرفت که رتبه‌های بیش از ۵۰ درصد از آن‌ها مورد تایید قرار گرفته است و همکاران به مدت ۱۰ روز فرصت اعتراض دارند.

رتبه‌بندی ۵۰ درصد معلمان اعلام شد

معاون وزارت آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: رتبه‌های ۱ و ۲ شاغلین و رتبه‌های ۱ تا ۳ بازنشسته‌ها موردبررسی قرار گرفت که رتبه‌های بیش از ۵۰ درصد از آن‌ها مورد تایید قرار گرفته است و همکاران به مدت ۱۰ روز فرصت اعتراض دارند.

مهدی نیک‌فر؛ معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: جهت تعیین تکلیف پرونده حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از همکاران فرهنگی شاغل و بازنشسته سال ۱۴۰۰ که مراحل رتبه‌بندی آن‌ها در سامانه مربوطه تکمیل شده است، میز خدمت رتبه‌بندی معلمان استان تشکیل جلسه داد.

وی افزود: بر این اساس از میان این تعداد، رتبه‌های ۱ و ۲ شاغلین و رتبه‌های ۱ تا ۳ بازنشسته‌ها مورد بررسی قرار گرفت که رتبه‌های بیش از ۵۰ درصد از آن‌ها مورد تأیید قرار گرفته و در سامانه http: //my.medu.ir قابل مشاهده است و همکاران به مدت ۱۰ روز بعد از تأیید رتبه، فرصت اعتراض دارند.

نیک‌فر درخصوص رتبه‌بندی سایر همکاران تصریح کرد: در فرصت باقی مانده پرونده‌های بارگذاری شده همکاران در سامانه رتبه‌بندی در هیات ممیزه مناطق و استان بررسی و پس از تأیید اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع مدیرکل، خاطرنشان کرد: پیگیری ثبت و تأیید مراحل رتبه‌بندی در سامانه http: //Rtb.medu.ir توسط همکاران مشمول طرح رتبه‌بندی مورد تأکید است.

شایان ذکر است رتبه‌های ۱ و ۲ در هیات ممیزه مناطق، رتبه ۳ در هیات ممیزه استان و رتبه‌های ۴ و ۵ توسط هیات ممیزه حوزه ستادی مورد بررسی و تأیید قرار می‌گیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: