آموزشگاه آرایشگری گل گیس جزو بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش فیشیال صورت را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

یکی از روش‌های مراقبت از پوست و خدمات زیبایی که در سالهای اخیر بسیار رواج پیدا کرده و شاید نام آن را زیاد شنیده باشید، فیشیال صورت می‌باشد. این کار، باعث شادابی و جوان سازی و افزایش شفافیت پوست شده و در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد. این روش پاکسازی پوست در بین اکثر بانوان بسیار پرطرفدار است و در اکثر مواقع به خصوص قبل از مجالس، مهمانی و مناسبت‌هایی مثل سال نو حتما آن را انجام می‌دهند.

این بازار خوب مشتری باعث شده افراد زیادی تمایل پیدا کنند که وارد این لاین آرایشگری به صورت حرفه‌ای شوند. آموزش فیشیال صورت از جمله دوره‌هایی است که هنرجویان زیادی به دنبال آن هستند. در این مطلب قصد داریم در مورد این لاین آرایشگری بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت - آموزشگاه گل گیس

فیشیال صورت یک درمان پوستی چند منظوره می‌باشد که از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و هدف اصلی آن کمک به طراوت، زیبایی و سلامت پوست صورت افراد است. البته این روش، کاری تخصصی بوده و باید توسط افراد متخصص انجام شود؛ در غیر این صورت می‌تواند به پوست آسیب برساند.

فیشال صورت با سرعت بخشیدن به روند کلاژن سازی پوست، از چین و چروک جلوگیری می‌کند. به علاوه، با پاکسازی سلول‌های مرده‌ی موجود در لایه‌ی شاخی، به تنفس بهتر و خون رسانی راحت تر به پوست کمک می‌کند که باعث طراوت و درخشندگی آن خواهد شد. آبرسانی به پوست از دیگر اهداف فیشیال صورت می‌باشد که از خشکی پوست جلوگیری خواهد کرد. این کار میزان چربی پوست را کنترل کرده و به التیام زخم‌ها، جای جوش، آکنه و... سرعت می‌بخشد.

فواید فیشیال صورت

  • پاکسازی آلودگی‌های سطح پوست
  • از بین بردن سلول‌های مرده پوست
  • تمیز کردن منافذ پوست و رفع منافذ باز
  • ماساژ صورت و ریکلس شدن عضلات منقبض شده
  • کاهش و جلوگیری از چین و چروک‌های پوستی
  • رفع جوش‌های سرسفید و سرسیاه
  • سفت شدن و لیفت پوست
  • کاهش سیاهی و پف زیر چشم (فیشیال دورچشم)
  • رفع آثار به جا مانده از آکنه و جوش
  • شادابی و جوانسازی پوست
  • پیشگیری از افتادگی پوست صورت
  • آبرسانی پوست
  • تنظیم چربی پوست

روش‌های فیشیال صورت

در این بخش با 6 روش مهم و رایج فیشیال صورت که در دوره‌های آموزشی حرفه‌ای یاد داده می‌شود آشنا می‌شوید:

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن - آموزشگاه گل گیس

میکرودرم یک روش غیرتهاجمی برای از بین بردن مشکلات انواع پوست است. با استفاده از این روش می‌توان جوش، لک، منافذ باز پوست و حتی ضایعات پوستی را از بین برد. در میکرودرم ابریژن با استفاده از دستگاه‌های مخصوص نوعی کریستال که جنس آن اکسید آلومینیوم است، با فشار مناسب در تماس با سطح پوست قرار می‌گیرند.

 تماس این کریستال‌های ظریف باعث ایجاد خراش‌های بسیار سطحی در لایه‌های فوقانی شاخی پوست می‌شوند. علاوه بر این، با مکشی که ایجاد می‌شود، کریستال‌های موجود در سطح پوست جمع شده و باعث ایجاد گردش خون در پوست صورت شده و به روند جوانسازی کمک می‌کند.

مزووایت

مزووایت روشی برای داشتن پوستی روشن تر و مناسب افرادی است که رنگ پوست تیره، لک، کک و مک، تیرگی زیرچشم، جای جوش و تیرگی  زیر بغل، بیکینی، پشت آرنج و زانوها دارند. این کار معمولا در کلینیک‌ها انجام می‌شود.

هیدرودرمی

خشکی و کم آبی پوست یکی از مشکلات پوستی است که باعث ایجاد و افزایش چین و چروک پوست می‌شود. هیدرودرمی روشی است که با کمک دستگاه، ژل آبرسان به سلول‌های خشک پوست می‌رسد. این روش با رطوبت رسانی به سلول‌های شاخی پوست، باعث شادابی و کاهش چین و چروک سطحی پوست می‌شود.

مینی هایفو

در این روش با دستگاه مینی هایفو، انرژی حرارتی شدید به عمق پوست وارد شده و منجر به تولید بیشتر الاستین و کلاژن می‌شود. افزایش این دو پروتئین، باعث حفظ شادابی پوست شده و از این طریق افتادگی پوست، چین و چروک و سایر مشکلات پوستی رارفع می‌کند.

 میکرونیدلینگ

یک روش مفید جوانسازی پوست می‌باشد که موجب تحریک کلاژن سازی پوست است. در این روش که به صورت دستی و دستگاهی انجام می‌شود، سوزن‌های کوچکی با فشار کم وارد پوست شده و بعد از آن مواد و سرم‌های مخصوص از طریق همین سوراخ‌های ایجاد شده وارد پوست می‌شود.

مزونیدلینگ

این روش ترکیبی از روش مزوتراپی و میکرونیدلینگ است. مواد مزو که شامل داروهای خاص  و مواد مغذی می‌باشد، از طریق سوراخ‌های ایجاد شده توسط سوزن‌های نازک روی پوست، وارد عمق پوست می‌شود و بافت‌ها را بازسازی می‌کند. در این روش تولید کلاژن پوست تحریک شده و شادابی و طراوت پوست را به آن برمی گرداند.

بازارکار و درآمد فیشیال صورت

فیشیال صورت با توجه به فواید زیادی که دارد، بسیار پرطرفدار است و بازارکار عالی دارد. به عنوان یک متخصص فیشیال می‌توانید با ارائه خدمات تخصصی درآمد خود را چند برابر کنید. یادتان باشد این یک کار تخصصی است و نیاز به داشتن مهارت دارد. بهترین کار برای کسب مهارت کافی، شرکت در دوره آموزش فیشیال صورت می‌باشد تا بتوانید با تسلط کافی وارد بازارکار شوید. 

بازارکار و درآمد فیشیال صورت - آموزشگاه گل گیس

چطور فیشیال صورت یاد بگیرم؟

برای یادگیری فیشیال صورت شما باید در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر ثبت نام کرده و در دوره‌های آموزش صفر تا صد فیشیال صورت زیر نظر اساتید حرفه‌ای شرکت کنید. در این دوره‌های آموزشی، شما با انواع پوست و روش‌های فیشیال صورت مناسب برای هر یک آشنا می‌شوید. در ادامه، با وسایل فیشیال صورت و نحوه کار با انواع دستگاه فیشیال صورت از قبیل دستگاه بخور و دیگر وسایل مورد نیاز این رشته آشنا می‌شوید. با شرکت در این دوره‌ها شما دانش تئوری و عملی را فرا گرفته و مدرک فنی حرفه‌ای فیشیال صورت دریافت می‌کنید.

گل گیس بهترین مرکز آموزش فیشیال صورت

آموزشگاه آرایشگری گل گیس جزو بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش فیشیال صورت را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش فیشیال صورت و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: