April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۷۷۸
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
0

پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از مدل های پارتیشن شیشه ای اداری می باشد، که شما می توانید برای نصب در محیط های مختلف اعم از محیط های اداری، دفاتر کاری، منازل و ویلا آن را انتخاب کنید. با توجه به این که این نوع از پارتیشن های شیشه ای به عنوان یکی از محبوب ترین مدل های موجود در بازار می باشد، ممکن است، برای افرادی که در این زمینه تخصص کافی ندارند، سوال پیش بیاید، که چه دلایلی باعث پرطرفدار بودن این نوع از پارتیشن ها شده است. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، که پارتیشن شیشه ای تک جداره می تواند با ایجاد نظم و ترتیب در محیط مد نظر شما به زیبایی و شیک شدن فضای مد نظر شما کمک کند. هم چنین می توان گفت، که نصب پارتیشن شیشه ای تک جداره به نسبت دیگر مدل ها سخت نیست، و در مقایسه با طراحی دیوارهایی از جنس گچ و سیمان قیمت مناسب تری دارند.

هدف از انتخاب پارتیشن ها این است، که بتوانید فضایی که کارکنان و یا اعضای خانواده ی شما در آن جا به انجام فعالیت های روزانه و کاری خود می پردازند، با مشکل رو به رو نشوند. برای تحقق این هدف به تفکیک و تقسیم بندی فضا پرداخته می شود، تا با حفظ حریم شخصی خود بتوانید فعالیت های مد نظر خود را انجام دهید. شیشه ای که برای نصب در نظر گرفته می شود، در مدل تک جداره از نوع سکوریت نشکن و ضخامت شیشه ها حدوداً بین 8 تا 10 میل می باشد. نصب این نوع از شیشه ها کمک می کند، تا حد زیادی از پخش شدن آلودگی صوتی جلوگیری شود. وجود این ویژگی کمک می کند، تا کارکنان شما آرامش و آسایش مورد نیاز خود را برای انجام کارها داشته باشند. هم چنین به عبور نور طبیعی به داخل محیط کاری شما کمک می کند، و دیگر نیاز نیست، تا چند ساعت از لامپ برای روشنایی محیط کاری استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای تک جداره

انواع پارتیشن تک جداره

متریال های به کار گرفته شده برای تولید پارتیشن تک جداره می تواند از نوع چوب، ام دی اف و یا پی وی سی باشد. انتخاب هر یک از متریال ها با توجه به سایر دکوراسیون محیط اداره ی شما تعیین می شود، و هم چنین بستگی به سلیقه ی کارفرما دارد. مشاهده نمونه محصولات پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس

این نوع از پارتیشن ها جزو آن دسته از پارتیشن هایی می باشد، که مانع کمتری در دید دارند، و در هر دوره ای طرفداران خاص خود را دارند. پارتیشن شیشه ای فریم لس به عبور نور در محیط کمک می کند، و برای درست انجام شدن این موضوع از پروفیل های عمودی برای نصب استفاده می شود. پارتیشن شیشه ای فریم لس از مدلهای لوکس و مدرن بازار به شمار می رود.

انواع پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره فریم دار

این نوع از پارتیشن ها به نوعی طراحی می شوند، که برای دور شیشه های آن از یک قاب با فریم آلومینیومی استفاده می شود. طراحی این قاب به پارتیشن ها کمک می کند، تا آن ها بتوانند در برابر عوامل خارجی مانند ضربه و فشار مقاومت مورد نیاز را داشته باشند. به طور کلی می توان گفت، که این نوع از پارتیشن ها مناسب برای نصب در محیط هایی می باشد، که میزان رفت و آمد در آن بخش ها زیاد می باشد. در صورتی که مدل فریم دار را انتخاب کنید، باید فضای بیشتری را نسبت به نوع فریم لس برای نصب آن در نظر بگیرید. همین موضوع باعث می شود، تا گزینه ی مناسبی برای انتخاب در محیط های کوچک نباشند.

پارتیشن تک جداره فریم دار

پارتیشن تک جداره ثابت

پارتیشن شیشه ای تک جداره ثابت قابلیت نصب به صورت فریم و یا بدون فریم را دارد. این نوع از پارتیشن ها به هیچ عنوان قابلیت جا به جایی ندارند، و شیشه هایی که برای نصب انتخاب می شود، از نوع سکوریت، شیشه لمینت و یا شیشه های رنگی می تواند باشد.

پارتیشن تک جداره ثابت

پارتیشن تک جداره متحرک

همان طور که از نام این پارتیشن پیداست، می توانید هر زمان که احساس کردید، نیاز به جا به جایی دارند، آن ها را جا به جا کنید. از پارتیشن تک جداره متحرک در محیط هایی می توان استفاده کرد، که محدودیت در فضا دارند. کاربرد این نوع از پارتیشن ها برای محیط های اداری و دفاتر کاری می باشد. در صورتی که قصد خرید پارتیشن شیشه ای متحرک را دارید، در ادامه به صورت جداگانه به بررسی این نوع از پارتیشن ها می پردازیم.

پارتیشن شیشه ای متحرک چیست؟

پارتیشن شیشه ای متحرک به تقسیم بندی فضای مد نظر شما کمک می کند، و به خاطر وجود ویژگی هایی مانند شفافیت و عبور مناسب نور، قابل حرکت بودن و... توانسته اند، نظر افراد زیادی را به خود جلب کنند. متحرک بودن این پارتیشن ها به شما کمک می کند، تا بتوانید هر زمان که قرار بود، دکوراسیون محیط کاری خود را تغییر دهید، پارتیشن ها را جدا کرده، و به محیط جدید منتقل کنید. برای طراحی پارتیشن های متحرک باید به نکات مهمی از قبیل مساحت داخلی فضا، ارتفاع سقف، میزان نور، نوع کاربری ساختمان (مسکونی، شرکتی بودن، ویلاها) توجه کنید، تا همکاران ما در مجموعه ی ورک وود بتوانند بهترین و با کیفیت ترین نوع پارتیشن ها را برای محیط مد نظر شما طراحی و اجرا کنند.

مزایای پارتیشن شیشه ای متحرک

  • هزینه نصب و طراحی مناسب و اقتصادی

  • قابلیت نصب با شیشه طرح دار، براق، مات سفارش دهید.

  • نصب سریع و آسان

  • آکوستیک بودن

  • هزینه های مربوط به بازسازی به نسبت دیگر مدل ها کمتر می باشد.

  • بهبود فضای کار از نظر زیبایی

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک و تک جداره

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک با توجه به فاکتورهای مختلفی اعم از نوسانات موجود در بازار، رنگ و نوع دیوار پارتیشن، نوع طراحی، متراژ، نوع و ضخامت فریم، نوع شیشه (سکوریت، لمینت)، ضخامت شیشه تعیین می شود. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت دقیق و دریافت مشاوره با متخصصان گروه تولیدی ورک وود تماس گرفته، و بعد از اعلام اطلاعات مد نظر خود برای طراحی پارتیشن نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک و تک جداره

تفاوت پارتیشن شیشه ای متحرک و ثابت

تفاوتی که بین این دو پارتیشن وجود دارد، مربوط به نحوه ی طراحی و ساخت آن ها می باشد. از جمله مهم ترین تفاوت های موجود در بین پارتیشن شیشه ای متحرک و ثابت مربوط به نحوه ی نصب آن ها می باشد. نصب پارتیشن متحرک به این صورت می باشد، که شما می توانید آن را به صورت موقت در یک فضا نصب کنید، و نصب آن نیازی به تخصص خاصی ندارد، و سرعت نصب آن را سریع و بدون دردسر می باشد.

جهت نصب و متصل کردن آن فقط باید از بست های ویژه ای استفاده کنید، تا بتوانید هر زمان که قصد جا به جایی داشتید، به راحتی آن ها را از زمین جدا کنید. پارتیشن های شیشه ای متحرک به نسبت مدل ثابت از نظر شکل ظاهری شیک، مدرن و زیبا می باشد، و حتی شما می توانید طرح و یا لوگوی مخصوص شرکت خود را برای درج بر روی شیشه های پارتیشن انتخاب کنید. هم چنین در مواردی که قرار است، از این پارتیشن های برای تقسیم بندی فضای داخلی خانه استفاده کنید، می توانید طرح های دلخواه و مد نظر خود را بر روی شیشه های انتخاب شده برای پارتیشن انتخاب کنید، تا بتوانید فضایی دلنشین را با توجه به سلیقه ی خود طراحی کنید.

به منظور استفاده از خدمات طراحی، ساخت و نصب انواع پارتیشن اداری و خانگی با مجموعه ورک وود تماس بگیرید. 09124340498

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: