کد خبر: ۳۹۲۹۱۸
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
0
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه کشیک سلامت گفت :اگر مانند سال‌های گذشته منابع لازم به حوزه بهداشت و درمان تخصیص داده نشود،با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهیم بود.

افشاگری از تلاش مافیای دخانیات در صحن مجلس

زهرا شیخی درباره افزایش بودجه نظام سلامت برای سال آینده گفت: در یک سال گذشته تلاش کردیم تا با دعوت از نمایندگان دولت شرایطی را فراهم کنیم که بودجه مشخص‌شده نظام سلامت به وزرات بهداشت پرداخت شود. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس درباره تصویب‌نشدن قانون افزایش مالیات مواد دخانی در سال گذشته، گفت: امیدوارم نمایندگان آگاهانه چنین تصمیمی نگرفته باشند اما شرایط به‌گونه‌ای بود که انگار منافع عده‌ای به خطر می‌افتاد.

شیخی افزود: حوزه سلامت در اولویت است، اما اینکه دولت و مجلس به آن باور دارند یا خیر، جای سئوال است. در مجلس هم بعضا تصمیماتی گرفته می‌شود که انگار این حوزه در اولویت نیست. خوش‌بیانیه این است که بگویم، این تصمیم‌ها آگاهانه گرفته نمی‌شود و بحث تعارض منافع در میان نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: