کد خبر: ۳۹۳۱۰۹
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
0
سازمان‌های ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری‌ها برای ایجاد بازارچه‌های موقت در ایام نوروز و ماه رمضای برای تامین مایحتاج مردم اعلام آمادگی کردند.

راه‌اندازی بازار‌های موقت برای عرضه میوه و مایحتاج عمومی در نوروز و ماه رمضان

مدیران عامل سازمان‌های ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری‌های کشور، آمادگی این سازمان‌ها را برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در عرضه محصولات و فراورده‌های کشاورزی و مایحتاج عمومی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام کردند.

نشست تخصصی مدیران عامل سازمان‌های میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری کشور به منظور تبادل تجربیات، بیان دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌های اجرایی در خصوص ارتقای خدمت رسانی این سازمان‌ها به شهروندان در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور معاونان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، معاون شهرداری تهران در شهر تهران برگزار شد.

در این نشست برنامه‌های شهرداری‌ها در خصوص دسترسی آسان اقشار مختلف شهر‌ها به میوه، مواد پروتئینی و مایحتاج عمومی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تشریح و در خصوص ابعاد مختلف این موضوعات تبادل نظر صورت گرفت. همچنین نمایندگان سازمان شیلات ایران و اتاق تعاون ایران نیز گزارش‌هایی از ظرفیت‌های موجود برای همکاری در عرضه محصولات در بازار‌های زیرمجموعه شهرداری‌ها بیان نمودند.

در ادامه این جلسه مدیران عامل سازمان‌های میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری‌ها آمادگی خود را برای خدمت رسانی مطلوب به مردم و همچنین ارتقای خدمات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در همکاری با دستگاه‌های استانی براساس ضوابط و مقررات مربوطه اعلام نمودند.

همچنین مقرر شد راه اندازی بازار‌های موقت عرضه محصولات و فراورده‌های کشاورزی و مایحتاج عمومی با هدف ارزان سازی و کاهش قیمت محصولات، عرضه مستقیم کالا توسط تولید کنندگان و دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به مایحتاج عمومی با فوریت در دستور کار شهرداری‌ها با همکاری سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های ذی ربط قرار گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: