April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۲۰۳
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
0
مدیر شعب بانک قرضالحسنه مهر ایران در قم بابیان اینکه صندوق‌های اجار‌های این بانک از به‌روزترین فناوری‌های امنیتی برخوردار است گفت: افزایش قیمت کالا‌ها ضرورت استفاده از صندوق‌های امن را دوچندان کرده است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به امنترین صندوقهای امانت مجهز شد

به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «سیدحسین دامادی» با تأکید بر اینکه نخستین صندوق اجاره‌ای این بانک در استان قم به بهره‌برداری رسیده، گفت: در شرایط کنونی محافظت از دارایی‌ها و کالا‌های قیمتی به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم تبدیل شده است.
دامادی با اشاره به اینکه تهیه و نگهداری گاوصندوق‌های شخصی دیگر به‌صرفه نیست، گفت: به غیر از هزینه بالای تهیه یک گاوصندوق، مسئله نگهداری و تأمین امنیت آن مشکل مضاعف دیگری است؛ به‌خصوص اگر مکان استقرار آن استیجاری باشد، مسئله جابه‌جایی آن نیز مطرح می‌شود.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم با اشاره به مشخصات صندوق‌های اجاره‌ای مستقر در شعبه فلکه جهاد گفت: صندوق‌های اجاره‌ای این شعبه از ۵۲۰ صندوق در اندازه کوچک ۵۰۲۹۹ و اندازه متوسط ۵۰۲۹۱۴ و اندازه بزرگ ۵۰۲۹۲۹ تشکیل شده و هرگونه دسترسی به آن‌ها نیاز به ثبت اثر انگشت دارد و کاملاً الکترونیکی است.
دامادی در خصوص هزینه صندوق‌های اجاره‌ای شعبه فلکه جهاد (کد۵۲۱۰) گفت: رزرو این صندوق‌ها نیاز به پرداخت ودیعه و اجاره سالانه دارد و این مبالغ برای صندوق‌های کوچک ودیعه ۵۲ میلیون ریال و اجاره ۱.۵ میلیون ریال است.
وی اظهار داشت: صندوق‌های متوسط نیاز به پرداخت ۸۹ میلیون ریال ودیعه و اجاره تقریباً ۲.۵ میلیون ریالی اجاره دارد. همچنین صندوق‌های بزرگ نیز با پرداخت ودیعه ۱۶۰ میلیون ریال و اجاره بهای سالانه ۵ میلیون ریال اجاره داده می‌شود.
دامادی با بیان اینکه متقاضیان استفاده از صندوق‌های اجاره‌ای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۷۷۱۲۲۵۷ و۳۷۷۳۲۰۳۴ تماس حاصل‌نمایند، گفت: این بانک همان‌گونه که در خدمت‌رسانی صادقانه و روزآمد به مشتریان خود پیشگام است، به بهترین نحو صندوق‌های اجاره‌ای با به‌روزترین فناوری را در اختیار مشتریان خود قرارخواهد داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: