May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۲۳۷
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
0
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیام تبریکی به دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، خواستار ارتقای نقش محوری شورا در تقسیم کار ملی در مدیریت فضای مجازی شد.

تاکید وزیر ارتباطات به نقش مرکز ملی فضای مجازی در مدیریت این فضا

در پی انتصاب سیدمحمد امین آقامیری به عنوان دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این انتصاب را در پیامی به وی تبریک گفت.

عیسی زارع پور در این پیام ابراز امیدواری کرد با حضور سید محمدامین آقامیری در این جایگاه، نگاه غالب به حوزه فضای مجازی به یک رویکرد فرصت محور در راستای تحقق حکمرانی فناورانه و مبتنی بر داده تغییر کرده و شاهد ارتقای نقش محوری شورا و مرکز ملی فضای مجازی در تقسیم کار ملی در مدیریت فضای مجازی و تصمیم گیری‌های کلان مرتبط به این حوزه در تعامل با سایر نهاد‌ها باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین اعلام کرد این وزارتخانه به عنوان مهمترین بازوی اجرایی سیاست‌های حوزه فضای مجازی، آماده همکاری کامل در تحقق اهداف و برنامه‌های آن شورا در راستای دستیابی به فضای مجازی در تراز انقلاب اسلامی خواهد بود.

زارع پور همچنین از تلاش‌های سیدابوالحسن فیروزآبادی در طول تصدی دبیری شورا و ریاست مرکز ملی فضای مجازی نیز قدردانی کرد.

بنابه این گزارش، دیروز (شنبه) ششم اسفند سیدمحمد امین آقامیری با حکم رئیس جمهوری رسما به عنوان دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: