کد خبر: ۳۹۳۷۰۶
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
0

انتخاب یک هندزفری خوب ممکن است در ابتدا موضوع پیش پا افتاده ای به نظر برسد اما از اهمیت بالایی برخوردار است. افرادی که در روز از هندزفری زیاد استفاده می کنند این اهمیت را به خوبی درک می کنند. گوش دادن به موزیک، بازی های هیجان انگیز، مکالمه با موبایل و بسیاری فعالیت های روزانه که با موبایل یا تبلت انجام می دهید نیازمند ابزار قدرتمندی ست که صدا را به خوبی به شما منتقل کند. قیمت هندزفری گوشی موبایل نیز با توجه به برند و کیفیت هندزفری متنوع است، برای اطلاع از قیمت هندزفری گوشی موبایل در موبو تعمیر زمان کمی را به خواندن ادامه ی مقاله اختصاص دهید.

کیفیت صدای هندزفری در هندزفری اصلی در مقایسه با هندزفری فیک و ارزان قیمت بسیار متفاوت بوده و تا تجربه ی استفاده از هندزفری خوب را نداشته باشید این تفاوت را درک نخواهید کرد. هندزفری اصلی موبایل که با رعایت تمام استانداردها ساخته شده باشد در سلامت سیستم شنوایی نیز موثر است، به همین دلیل انتخاب یک هندزفری خوب تصمیم هوشمندانه تری ست.

راهنمای انتخاب یک هندزفری خوب

به نظر شما یک هندزفری موبایل خوب چه مشخصاتی دارد؟

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل موبو تعمیر با بررسی ویژگی های یک هندزفری خوب به شما در خرید هندزفری راهنمایی های لازم را خواهد داد و از مزیت های استفاده از هندزفری با کیفیت در مقایسه با هندزفری فیک و ضعیف خواهد گفت.

در سال های اخیر هندزفری با اشکال و ظاهرهای گوناگون به بازار راه پیدا کرده اند، هندزفری با سیم، هندزفری بی سیم یا ایرباد، هندزفری بلوتوثی، هندزفری گردنی و انواع هدفون ها مدل های مختلف هندزفری محسوب می شوند. انتخاب شکل و ظاهر هندزفری به سلیقه و موقعیت شما بستگی دارد اما آنچه یک هندزفری را از سایر مدل ها متمایز می کند قابلیت هایی ست که ارائه می دهد. یک هندزفری خوب دارای ویژگی های تخصصی حرفه ای ست که مطابق استانداردها طراحی و تولید شده و به گوش شما آسیب نمی زند. علاوه بر آن کیفیت ساخت بالایی دارد و دوام آن در مقایسه با هندزفری ارزان قیمت بسیار بیشتر است.

برخی از این ویژگی ها را در موبو تعمیر بررسی می کنیم:

میزان حساسیت هندزفری

حساسیت هندزفری در تبدیل سیگنال های الکتریکی به سیگنال های صوتی موثر است و میزان بلندی صدای هندزفری در هندزفری های با حساسیت بالاتر بیشتر از سایر مدل هاست. برای انتخاب هندزفری خوب باید میزان صدای سالم برای گوش را نیز در نظر گرفت. مثلا صداهای بیشتر از 90 دسیبل می توانند به گوش آسیب جدی وارد کنند. بنابراین حساسیت هندزفری را با توجه به کاربرد و مدت زمان استفاده ای که از آن خواهید داشت چک کنید.

دامنه ی فرکانس

در خرید هندزفری خوب با توجه به نوع و سبک موزیک و صدایی که گوش می دهید دقت کنید فرکانس مناسب آن توسط هندزفری پوشش داده شود. دامنه ی فرکانس در شفافیت صدایی که از هندزفری به گوش شما می رسد تاثیر بسزایی دارد.

قابیلت های دیگری مانند نویز کنسلینگ یا حذف صدای محیط و قابلیت پیشگیری از نشت صدای هندزفری به بیرون هنگام گوش دادن به موزیک یا مکالمه از قابلیت های مهم دیگری هستند که بسیاری از افراد هنگام خرید هندزفری موبایل به آن ها توجه می کنند.

با بررسی ویژگی های تخصصی هر هندزفری و بررسی قیمت هندزفری گوشی موبایل در فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبو تعمیر می توانید بهترین هندزفری موبایل را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

قیمت هندزفری گوشی موبایل

با گستردگی و تنوع انواع مدل های هندزفری و قابلیت های مختلف آن ها، قیمت هندزفری موبایل طیف وسیعی را در بر می گیرد. اگر به کیفیت صدای حرفه ای اهمیت می دهید و استفاده ی شما از هندزفری تقریبا زیاد است توصیه ی موبو تعمیر به شما خرید یک هندزفری با ویژگی های درجه یک است. قیمت هندزفری گوشی موبایل در موبو تعمیر متناسب با کاربرد و قابلیت های هندزفری تعیین شده است. برای داشتن یک هندزفری با دوام و کارآمد که با استانداردهای روز دنیا مطابقت داشته باشد بهتر است هزینه کند و از خرید هندزفری های معمولی با کیفیت پایین و طول عمر پایین خودداری کنید.

با خرید یک هندزفری موبایل تخصصی با قیمت خوب از موبو تعمیر لذت شنیدن صداهای حرفه ای را تجربه کنید. 

وبسایت: www.mobotamir.com 
تلفن: 09363330070 
اینستاگرام: @mobotamir 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: