April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۹۸۲
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
0

بسیاری از مسافران به دنبال نکاتی برای رزرو هتل ارزان هستند تا بتوانند در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنند. در هر سفر اقامت بخش قابل توجهی از هزینه ها را به خود اختصاص می دهد، از این رو با استفاده از نکاتی می توان هتل با نازلترین قیمت را رزرو و سفری اقتصادی را تجربه کرد. عوامل زیادی بر قیمت هتل تاثیرگذارند که با داشتن اطلاعات کافی درباره آها و به کار بردن یکسرس از راهکارها امکان اقامت به صرفه وجود دارد. اگر شما هم به دنبال رزرو هتل ارزان هستید پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

رزرو هتل در روزهای خلوت (وسط هفته)

یکی از موثرترین روش های رزرو هتل ارزان، رزرو هتل در روزهای میانی هفته است. در روزهای ابتدایی و انتهایی هفته تعداد مسافرت ها افزایش می یابد. بسیاری از افراد روزهای ابتدایی هفته را برای سفر به ویژه سفرهای کاری خود انتخاب می کنند. از این رو هتل ها متقاضیان زیادی دارند.

برخی دیگر از گردشگران به خاطر تعطیلات آخر هفته، این ایام را برای سفر انتخاب می کنند. زیرا در روزهای دیگر به خاطر مشغله کاری و عدم مرخصی، داشتن فرزندان محصل و ... نمی توانند سفر کنند. بنابراین روزهای پایانی هفته نیز جزو شلوغترین زمان ها محسوب می شود و به خاطر تعداد بالای مسافران و افزایش تقاضا قیمت هتل ها نیز گرانتر می شود.

ولی در روزهای وسط هفته که گردشگران کمتری در مقاصد توریستی حضور دارند، نرخ قیمت هتل ها نسبت به روزهای ابتدایی و انتهایی هفته کاهش پیدا می کند. اگر از نظر زمانی محدودیتی ندارید توصیه می کنیم جهت اقامت با قیمت مناسب و تجربه سفری اقتصادی، روزهای وسط هفته را انتخاب کنید.

رزرو هتل های با قدمت بالاتر

از آنجایی که این هتل ها قدیمی بوده و امکانات و خدمات آنها جدید و ویژه نیستند، قیمت اتاق های آنها کمتر است. از این رو مسافرانی که می خواهند سفری کم هزینه داشته باشند می توانند به سراغ این هتل های قیمت مناسب و با قدمت بالا بروند.

اتاق ها تنوع کمتر دارند

برخی از هتل ها دارای اتاق هایی با چشم اندازهای خیره کننده و تماشایی می باشند که قیمت آنها بیشتر از سایر اتاق ها می باشد. برای مثال در سفر به جزیره کیش اگر محدودیت مالی نداشته باشید می توانید به سراغ هتل های ساحلی 5 ستاره بروید که اتاق های آن از تنوع بالا و چشم انداز منظره خلیج همیشه فارس برخوردارند. یا در سفر به مشهد قطعا قیمت رزرو اتاق های هتل هایی که مشرف به حرم مطهر رضوی هستند بیشتر از هتل های دیگر است.

اما تنوع اتاق در برخی از هتل ها کمتر است. این هتل ها دارای اتاق های کمتر با محدودیت بیشتر هستند که شاید از نظر وسعت، تجهیزات، چشم انداز و ... تفاوت های زیادی با هتل های لوکس داشته باشند. همین امر موجب می شود قیمت این هتل ها کمتر باشد و گزینه مناسبی برای افرادی که به دنبال رزرو هتل ارزان هستند به شمار روند.

معمولا در هتل های درجه پایین مانند هتل های 3 ستاره و 2 ستاره تعداد اتاق ها و همچنین تنوع آنها کم است. به همین خاطر بسیاری از مسافران این هتل ها را برای اقامتی اقتصادی انتخاب و رزرو می کنند.

نداشتن وعده غذایی

با اینکه ممکن است قیمت غذاهای درون هتل نسبت به رستوران های سطح شهر کمتر باشد اما بازهم اقامت با وعده غذایی گرانتر از اقامت ساده می باشد. به همین خاطر اگر به دنبال پیدا کردن هتل با نازلترین قیمت هستید، باید به سراغ هتل هایی بروید که وعده غذایی ندارند و فقط اقامت ساده را به مسافران ارائه می دهند.

سخن پایانی

روش های مختلفی برای رزرو هتل ارزان وجود دارند که هر کدام از آنها به نوعی بر کاهش هزینه های سفر تاثیرگذارند. مواردی که در بالا ذکر شدند جزو مهمترین و کاربردی ترین روش های رزرو هتل با قیمت مناسب به شمار می روند. امیدواریم با استفاده از مطالب ارائه شده بتوانید بهترین و مناسبترین هتل از نظر قیمت را انتخاب کرده و سفری اقتصادی و در عین حال دلنشین و خاطره انگیز داشته باشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: