چگونه از طریق پرفکت مانی میتوانیم درآمد دلاری داشته باشیم؟

قبل از اینکه در مورد روش های کسب درآمد از طریق پرفکت مانی صحبت کنیم بیایید بیشتر در مورد این شرکت پرداخته و از تاریخچه آن مطلع شویم.

تاریخچه پرفکت مانی

سیستم پرفکت مانی یک روش پرداخت می باشد که اولین بار در کشور پاناما که یک کشور ضعیف از نظر قوانین مالی می باشد راه اندازی شد و هم اکنون دفتر اصلی این شرکت در سویس می باشدو این سیستم از اوایل سال 2008 برای توسعه و رواج سیستم مالی نوین راه اندازی شد.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک موسسه و سیستم پرداخت در سطح جهانی می باشد و همانطور که در بالا ذکر شد دفتر این شرکت در پاناما می باشد. در این وبسایت خدماتی از جمله دریافت، و ارسال پول برای یوزرها و صاحبان کسب و کارها در دنیا وجود دارد.

به عنوان مثال اگر قصد داشته باشید یک محصول را از سایت خارجی بخرید؛ البته خرید از پذیرنده هایی که پرفکت مانی را به عنوان روش پرداخت قبول می کنند، به راحتی با استفاده از کارت بانکی پرفکت مانی خریده و از این روش محصول مورد نظر را خرید کنید.

سیستم پرفکت مانی مثل پی‌پال و دیگر پلتفرم‌های پرداخت کار میکند. پرفکت مانی یکی از معتبرترین سیستم های پرداخت در دنیاست و کاربرهای فعال زیادی دارد.

از دیگر کاربرد های پرفکت مانی میتوان به امکان خرید بیت کوین و طلا و حتی تتر اشاره کرد.

پرفکت مانی چه کاربردهایی دارد؟

  • انتقال پول به صورت دلار، یورو و بیت کوین

  • ذخیره پول و دریافت سود

  • انتقال وجه دلاری به صورت آنی

  • دریافت درگاه پرداخت در سایت های پذیرنده

  • خرید کالاها و خدمات اینترنتی

  • خرید ارزدیجیتال مانند بیت کوین و تتر

  • دریافت و اعطاء وام از/ به سایر کاربران

  • پرفکت مانی به کاربران ایرانی خدمات می دهد

این ویژگی از دید یوزرهای ایرانی یک مزیت مهم پرفکت مانی است. وقتی ایرانی ها به علت تحریم نمی توانند از سیستم های پرداخت مانند مسترکارت، پی‌پل، ویزا کارت استفاده کرد، سیستم پرفکت مانی تا حد زیادی مشکلات پرداخت را در سراسر جهان برای کاربران ایرانی و همچنین کشورهایی که تحریم می باشند از بین می برد. این اتفاق، به خاطر عدم پیروی سیستم پرفکت مانی از قانون های مالی امریکا می باشد.

چگونه پرفکت مانی خود را به تتر تبدیل کنیم؟

شما میتوانید از طریق صرافی های معتبر ایرانی که در اینجا قصد معرفی یکی از آنها را به شما داریم پرفکت مانی خود را به تتر تبدیل کند و از این طریق اقدام به خرید رمزارز های مختلف کرده و کسب درآمد دلاری داشته باشید.

صراف یپی ام ایکسچنج یکی از صرافی های معتبر و پرسرعت در تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر بوده که شما می توانید از طریق آن پرفکت مانی خود را به فروش رسانده و در ازای دریافت ریال بانکی تتر دریافت کنید و به صورت انی در کمتر از چند دقیقه تتر را در کیف پول خود مشاهده کنید.

برای این کار ابتدا وارد وبسایت پی ام ایکسچنج به آدرس pmxchange.co شده و از صفحه خرید و فروش ارز مبدا را بر روی پرفکت مانی و ارز مقصد را بر روی تتر قرار دهید و مقدار مورد نظر ارسالی شما که پرفکت مانی می باشد را وارد کنید و مشاهده می کنید که در ازای آن میزان پرفکت چه مقدار تتر دریافت خواهید کرد.

یکی از روش های کسب درآمد از پرفکت مانی تبدیل آن به تتر و انتقال آن به کیف پول یا صرافی های خارجی برای خرید ارزدیجیتال می باشد که در این جا با بالا رفتن قیمت ارزدیجیتال کورد نظر شما سود دلاری به دست می آورید.

اعطاء وام در سیستم پرفکت مانی

شما از طریق سیستم پرفکت مانی این امکان را دارید که به سایر کاربران که صلاحیت دریافت وام را دارند وام بدهید و از آنها سود دریافت کنید.برای این کار حساب پرفکت مانی شما باید وریفای شده باشد و مقدار موجودی قابل قبول برای اعطاء وام به کاربران را داشته باشید.

سرمایه گذاری در پرفکت مانی

یکی دیگر از روش هایی که شما میتوانید ارز پول خود را حفظ کنید تبدیل پول خود به پرفکت مانی می باشد که در این روش شما نیاز به ساخت یک حساب پرفکت مانی و احراز هویت آن دارید.

تفاوت حساب های احراز شده در پرفکت مانی چیست؟

حساب هایی که احراز هویت خود را کامل می کنند یک فرق اساسی با سایر حساب ها دارند و آن هم میزان کارمزدی است که پرداخت می کنند.

شما با انجام احرازهویت بجای پرداخت 1.99% کارمزد در هر تراکنش تنها 0.5% کارمز پرداخت می کنید و این یعنی 15% تخفیف در کارمزد.

چگونه پرفکت مانی بخریم؟

خرید پرفکت مانی درصرافی ارزدیجیتال پی ام ایکسچنج به صورت آنی انجام می شود؛ در این صرافی شما میتوانید از طریق وب سایت پی ام ایکسچنج و یا ربات تلگرامی هوشمند آن اقدام به خرید پرفکت مانی کنید.

خرید پرفکت مانی از طریق وب سایت

برای خرید آنلاین پرفکت مانی ابتدا باید از طریق وب سایت یا ربات تلگرام اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنید؛ برای این شما ابتدا با شماره موبایلی که به نام خودتان می باشد در سایت ورود کنید و به پنل کاربری رجوع کنید و بر روی گزینه احرازهویت کلیک می کنید.

در ادامه مشخصات فردی خود را طبق فرم خواسته شده که شامل کد ملی، نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد است ثبت کرده و مراحل احراز هویت را کامل کنید.

پس از کامل کردن اطلاعات هویتی به صفحه اصلی بازگشته و در قسمت خرید و فروش ارز مبدا که ارز واریزی شما می باشد را بر روی تومان قرار دهید و ارز مقصد که پرفکت مانی می باشد را روی پرفکت مانی را قرار داده و مقدار مورد نظر را وارد نمائید.

در مرحله بعدی از شما سوال می شود که قصد دریافت ارز به صورت ووچر را دارید یا میخواهید انتقال به صورت ولت به ولت انجام شود؟

در این قسمت شما گزینه ارسال به ولت را انتخاب کرده و آدرس حساب پرفکت مانی خود را در قسمت مشخص شده وارد کرده و وارد مرحله نهایی یعنی پرداخت وجه شوید و خرید خود را کامل کنید.

پس از واریز وجه موفق توسط شما پرفکت مانی به صورت اتوماتیک به ولت پرفکت شما واریز می شود.

چگونه تتر بخریم؟ خرید تتر نیاز به چه مواردی دارد؟

یکی از مهم‌ترین مسائل در خرید ارزهای دیجیتال از صرافی‌های معتبر ایرانی، احراز هویت است که به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود. هر صرافی آنلاین، شیوه احراز هویت خود را دارد و بسته به آن نیاز به مدارک و زمان‌های مختلفی دارد. برخی از صرافی‌ها احراز هویت اتوماتیک دارند و با وارد کردن شماره همراه، می‌توانید در کمترین زمان ممکن به خرید تتر بپردازید.

صرافی آنلاین پی‌ام ایکسچنج یکی از صرافی‌های معتبر و با سابقه است که شما می‌توانید به راحتی از طریق آن، تتر را بدون نیاز به احراز هویت خریداری کنید. همچنین می‌توانید ووچر پرفکت مانی را بدون ثبت نام خریداری کنید. با روش‌های جدید پیاده‌سازی‌شده در این صرافی، نیازی به احراز هویت‌های طولانی نیست و فقط با وارد کردن شماره همراه، به‌صورت تمام اتوماتیک، فرایند خرید ووچر پرفکت مانی را شروع کنید.

صرافی آنلاین پی‌ام ایکسچنج دارای ویژگی‌هایی همچون احراز هویت اتوماتیک بدون ارسال مدارک، خرید بدون ثبت‌نام، اجازه خرید با تمام کارت‌های بانکی به نام شخص، تحویل آنی ووچر پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال، تبدیل ارزهای دیجیتال به پرفکت مانی و بالعکس، واریز وجه ریالی بصورت آنی و کارت به کارت میباشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: