April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر مطرح کرد
کد خبر: ۳۹۴۶۹۶
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
0
مدیر آموزش و پژوهش شرکت بیمه کوثر با ابراز تاسف از کم لطفی‌ها و بی توجهی‌ها گفت: باید بپذیریم که در کشور ما، نوآوری ها، پژوهش‌ها و تحقیقات به ویژه در صنعت بیمه با مشکل و کم لطفی روبرو می‌شود.

نوآوری و پژوهش در صنعت بیمه گرفتار کم لطفی

محمدسجاد میرزاخانی در گفت و گو با خبرنگار پول نیوز بر اهمیت نوآوری و فناوری در تحقق برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: نگاه نوآورانه و علمی محور از دو زاویه قابل بحث و بررسی است. یکی بحث تحقیقات، پژوهش‌ها و پیشنهاداتی است که در زمینه فناوری و نوآوری ارائه می‌شود و بحث دیگر اجرایی شدن این تحقیقات و پژوهش هاست.

وی با تاکید بر اینکه نگاه بیمه کوثر به آموزش و پژوهش، نگاهی عمیق با رویکردی آینده نگرانه است گفت: در حوزه آموزش و پژوهش بیمه کوثر به دو بخش تقسیم شده است. نگاه اول، نگاه آموزشی است که بدلیل اهمیت مقوله آموزش، در این زمینه اداره آموزش در بیمه کوثر تعریف و راه اندازی شده و یک اداره نیز به نام پژوهش داریم که مسئولیت پژوهش را بر عهده دارد.

مدیر آموزش و پژوهش شرکت بیمه کوثر به تشریح مسولیت‌های زیرمجموعه پرداخت و گفت: برای بخش آموزش، اموری تکلیفی و تکمیلی داریم که در دو بخش تعریف و اجزایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نگاه اول، نگاه آموزش به سرپرستی‌های شرکت بیمه کوثر است که سرمایه انسانی صنعت بیمه محسوب می‌شوند گفت: بحث دوم آموزش در زمینه شبکه فروش است که هردو مهم با دقت و ظرافت انجام میشود.

میرزاخانی به تشریح اهمیت آموزش بر پایه استاندارد‌های جهانی پرداخت و گفت: با توجه به قوانین، دستورالعمل ها، آیین نامه‌ها و تمامی مواردی که در استاندارد‌های جهانی انجام می‌شود، در بیمه کوثر رویکرد آموزش مبتنی بر شایستگی را اجرا می‌کنیم، زیرا مبتنی بر استاندارد ۱۱۵ است.

وی با تاکید بر اینکه استاندارد ۱۱۵ آخرین استاندارد معتبر بین المللی در زمینه آموزش است گفت: در استاندارد ۱۱۵ آموزش بر پایه توسعه و شایستگی افراد پایه ریزی شده که در بیمه کوثر در حال انجام است.

 

بیشتر بخوانید:

صنت بیمه نیازمند تحول، نوآوری و فناوری



مدیر آموزش و پژوهش شرکت بیمه کوثر در خصوص نگاه آموزشی برای مشتریان گفت: برای مشتریان هیچ برنامه آموزشی نداریم، اما برای مشتریان ویژه، آموزش‌هایی را در نظر گرفته ایم که بر اساس برنامه انجام میشود.

وی با تاکید بر اینکه آموزش در بیمه امری همگانی است که سیاستگذاری کلان دارد گفت: از آنجا که آموزش‌های بیمه‌ای بسیار اهمیت دارد، آموزش برای کل جامعه مخاطب بیمه، باید از سوی دستگاه بالادستی یعنی بیمه مرکزی صورت بگیرد که به صورت قابل توجهی پیگیری و اجرایی شده است.

میرزاخانی به تشریح عملکرد آموزش در صنعت بیمه پرداخت و گفت: اگر به فعالیت‌های دو سال گذشته بیمه مرکزی توجه کنیم، می‌بینیم که دو سریال تلویزیونی در این زمینه کار شده که تاثیرگذاری قابل توجهی داشته و اکنون نیز کار‌هایی در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش باید به صورت ریشه‌ای صورت بگیرد تا نهادینه شود گفت: اهمیت بیمه باید در باور انسان‌ها نهادینه شود، به همین دلیل، تفکر بیمه و اهمیت آن باید در ذهن جامعه نقش ببندد.

مدیر آموزش و پژوهش شرکت بیمه کوثر افزود: به دلیل اهمیت بیمه، مدیریت ریسک در قالب یک درس، به کتاب‌های درسی وارد شده که نگاه خوبی است.

میرزاخانی بر اهمیت آموزش تاکید کرد و گفت: به سبب بهبود ضریب نفوذ در مقایسه با نرم جهانی، آموزش در صنعت بیمه چیزی نیست که در یک برنامه کوتاه مدت یک یا دو سال بتوان شرایط را بهبود داد، بلکه آموزش نیازمند سیاستگذاری کلان و همه جانبه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: