کد خبر: ۳۹۴۷۰۲
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان از اردوی تیم ملی اخراج شد.

درگیری در اردوی تیم ملی کشتی آزاد/ قهرمان عنواندار اخراج شد!

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امیر حسین زارع نفر سوم المپیک و دارنده یک مدال طلا و یک برنز جهان را به دلیل درگیری با یکی دیگر از کشتی گیران در اردوی تیم ملی و بی نظمی از اردو کنار گذاشت.

زارع در جریان بازی بسکتبال در اقدامی عجیب و غیر اخلاقی به یکباره با کامران قاسمپور دارنده ۲ مدال طلای جهان درگیر شد و به سینه و صورت او ضربه زد که این اقدام او هیچ واکنشی را از سوی قاسمپور به همراه نداشت.

گفته می‌شود این احتمال وجود دارد که زارع که امسال نیز یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال طلای جهانی است، از چرخه انتخاب تیم ملی نیز حذف شود.

تیم ملی کشتی آزاد روز ۲۰ فروردین ماه برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی کشور قزاقستان می‌شود و هم اکنون آزادکاران تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کنند؛ بنابراین گزارش از روز پنجم فروردین که دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده، دو برنامه متفاوت برای ملی‌پوشان آسیایی و ملی‌پوشان مسابقات جهانی صربستان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: