کد خبر: ۳۹۴۷۲۱
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
0

تیبا محصول مشترک سایپا و یک شرکت خودروسازی چینی است. این خودروی نسبتا باکیفیت توانست جایگاه خوبی را در بازار فروش ایران از آن خود کند. خودروی تیبا در سال 1387 معرفی شد و اندکی پس از آن وارد بازار فروش خودرو در ایران شد. . سایپا برای توسعه و تولید این خودرو با متخصصان ایتالیایی، آلمانی و کره ای مشورت کرد. در طراحی تیبا از جزئیات مشابه پراید، ریو و تندر 90 استفاده شده است. اگر به دنبال یک شرکت خرید خودرو با مطلوب ترین شرایط هستید، می توانید کیان خودرو را انتخاب کنید. شرکت کیان خودرو با تیم مجرب خود آماده مشاوره در زمینه فروش اقساطی تارا اتومات، فروش اقساطی کرمان موتور ، تیبا و سایر خودروهای داخلی و خارجی است و بهترین قیمت را برای خودرو های مورد علاقه شما به صورت نقد یا اقساط ارزیابی می کند.

فروش اقساطی تیبا با بهترین شرایط موجود

درست است که بسیاری از شرکت ها در فروش اقساطی و نقدی تیبا فعالیت می کنند، اما این سوال که کدام شرکت برای فروش محصولات خود انعطاف بیشتری ارائه می دهد بسیار مهم است و شرکت های انعطاف پذیرتر در نهایت مشتریان بیشتری دارند. حال منظور از انعطاف پذیری در فروش اقساطی تارا اتومات، فروش اقساطی تیبا و دیگر محصولات چیست.

فروش اقساطی با انعطاف بالا به این معناست که فروشنده باید شرایطی را در نظر بگیرد که مشتری بر اساس موجودی و بودجه خود بتواند این خودرو را در مقدار مشخصی قسط بخرد تا تحت فشار مالی قرار نگیرد. لبته فروش تیبا بر اساس درخواست مشتریان و با انعطاف بالا برای برخی شرکت ها امکان پذیر نیست و تنها چند شرکت مانند کیان خودرو شرایط انعطاف پذیری را در فروش اقساطی کرمان موتور و دیگر خودروهای داخلی و خارجی در نظر می گیرند.

فروش اقساطی خودرو تیبا به صورت تحویل فوری

تمامی خریداران و متقاضیان خرید اقساطی خودرو تیبا مایلند خودروی خود را در کمترین زمان ممکن تهیه کنند. تحویل کوتاه مدت خودرو ممکن است برای برخی از شرکت ها امکان پذیر نباشد، بنابراین افرادی که به خودروی خود در زمان کوتاه یا فوری نیاز دارند، شرکت هایی را انتخاب می ‌کنند که می توانند خودرو را در زمان کوتاه یا فوری در طرح فروش اقساطی تارا اتومات ، فروش اقساطی کرمان موتور و فروش اقساطی تیبا تحویل دهند. ّ

کیان خودرو یکی از معدود شرکت هایی با شرایط عالی است که به شما این امکان را می دهد که خودروی خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید، بنابراین با انتخاب این شرکت نیازی نیست مدت زیادی برای تحویل خودرو تیبا خود منتظر بمانید.

نمای ظاهری خودرو تیبا

ظاهر همیشه نقش مهمی در خرید اقساطی خودرو تیبا و دیگر محصولات دارد. معمولا تولیدات داخلی ایران خودرو و سایپا به استانداردهای طراحی متوسط رضایت دارند. که همین موضوع در طراحی ظاهری تیبا ایجاد شده است. پس باید بدانید که تیبا یک سدان کاملا کوچک شهری است که روی پلتفرم محصولات خانواده ایکس 200 سایپا ساخته شده است.

با همکاری گروه صنعتی سایپا و یک گروه طراحی ایتالیایی انتظار می رود استانداردهای خودرو تیبا کمی ارتقا یابد. اما آنچه در ظاهر می بینیم مانند همیشه است. در واقع، اگر به تیبا نگاه کنید، می ‌توانید بگویید "کاش زیباتر بودی". تنها بخش رضایت بخش این خودرو در طراحی قسمت صندوق عقب آن است.

مشخصات موتوری خودرو تیبا

تیبا دارای موتور 1500 سی سی است که توانایی تولید 87 اسب بخار قدرت را دارد. گشتاور 106 نیوتن متری آن در نسخه های جدید به 128 نیوتن متر بهینه سازی شده است و از این رو راننده احساس بهتری به خصوص در سربالایی های تند خواهد داشت. قطعات خودرو تیبا کیفیت بالایی ندارند اما در عین حال گران نیستند. این ویژگی در کنار مصرف سوخت کمتر نسبت به سایر رقبا، تیبا را به خودرویی مقرون به صرفه تبدیل کرده است. مصرف سوخت تیبا 7 لیتر و ظرفیت باک آن 34 لیتر است. با توجه به طراحی این خودرو با قیمت ارزان، نباید انتظار قدرت موتور و به طور کلی قدرت فنی باورنکردنی را داشت.

شما عزیزان می توانید با شرکت در طرح فروش اقساطی تارا اتومات و فروش اقساطی کرمان موتور در کیان خودرو با حداقل پیش پرداخت و تعیین اقساط به صورت بلند مدت صاحب خودرو مورد علاقه خود شوید و از رانندگی با آن نهایت لذت را ببرید.

آشنایی با طراحی کابین و داشبورد تیبا

طراحی داخلی تیبا نسبت به سایر محصولات هم رده خود مانند پراید بهتر است. سایپا سعی کرده اتاق بهتر و مدرن تری را برای خودرو تیبا طراحی کند. با توجه به قیمت خودرو تیبا طراحان سایپا در این قسمت کمی بهتر عمل کرده اند. البته جنس متریال به کار رفته در داخل کابین کیفیت چندان بالایی ندارند.

تجهیزات و ایمنی خودرو تیبا

تیبا در 4 مدل SL، LX، SX و EX عرضه می شود. از نظر فنی تفاوتی بین مدل های مختلف تیبا وجود ندارد. مجهزترین خودروی خانواده تیبا مربوط به نسل EX است. EX تمام گزینه های جذاب و کاربردی را در دل خود دارد. از ویژگی های EX می توان به چراغ های مه شکن جلو و عقب، فرمان هیدرولیک، پخش کننده سی دی با قابلیت پخش MP3، شیشه جلو برقی، چراغ های جلو با زاویه نور قابل تنظیم اشاره کرد.

محصولات سایپا ایمنی بالایی ندارند. شاید پراید واضح ترین مثال سایپا از تولید محصولی غیر ایمن باشد. اما تیبا با ارائه کیسه هوا، ترمزهای ABS، سیستم ضد سرقت و قفل مرکزی سعی کرده کمی ایمن‌تر نسبت به دیگر رقبای خود در بازار ظاهر شود. باید توجه داشت که تیبا و دیگر محصولات هم‌ رده این خودرو هیچ گاه به طور رسمی مورد آزمایش قرار نگرفته‌اند. بنابراین نمی‌توان به صورت قطعی درباره ایمنی تیبا اظهار نظر کرد.

اگر شما مشتریان عزیز به دنبال خرید اقساطی تیبا هستید باید بدانید که شرکت خودرو سازی سایپا در حال حاضر هیچ برنامه ای برای فروش خودرو تیبا خود ندارد و این برنامه فقط مخصوص به شرکت تیبا نیست بلکه فروش اقساطی تارا اتومات و دیگر محصولات ایرانی نیز مدتی است که از دستور کار خارج شده اند. بنابراین ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم برای شرکت در طرح فروش اقساطی تارا اتومات و فروش اقساطی کرمان موتور به یک شرکت معتبر و شناخته شده مثل کیان خودرو مراجعه کنید تا از خرید خود لبخند رضایت داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: