تهران آهن ، یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه آهن آلات

شرکت تهران آهن را چقدر می‌شناسید؟ امروزه اکثریت سعی می‌کنند تا حتی خریدهای خانه خودشان را هم به صورت اینترنتی انجام دهند و درواقع وقت خودشان را در ترافیک یا پیدا کردن بهترین فروشگاه هدر نمی‌دهند.

چون به راحتی می‌توانند با استفاده از فروشگاه‌های آنلاین، در سریع‌ترین زمان ممکن، خرید خودشان را به ثبت برساند. حوزه آهن آلات هم از این قائله مستثنی نیست. تهران آهن یکی از برترین فروشگاه اینترنتی آهن آلات در ایران به شمار می‌رود که رزومه فوق العاده را هم در این زمینه دارد.

در ادامه این مقاله قصد داریم اطلاعات دقیق‌تر و بهتر از این شرکت آهن آلات را به شما ارائه دهیم.

معرفی شرکت تهران آهن مهر راگا

تهران آهن ، یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه آهن آلات

نام اصلی این شرکت، شرکت تهران آهن مهر راگا است که با نام تجاری تهران آهن فعالیت می‌کند؛ این فروشگاه اینترنتی آهن آلات، فعالیت خودشان را بیش از 20 سال پیش، یعنی در سال 1378 شروع کرد که فعالیت‌های گسترده و حرفه‌ای را در زمینه فروش انواع محصولات آهن، به مانند پروفیل، لوله، ستون، ورق ، میلگرد و ... انجام می‌داد.

البته فروشگاه اینترنتی شرکت آهن آلات تهران آهن، در سال‌های اخیر راه اندازی شد؛ از آنجایی که مردم دیگر بازارهای اینترنتی را به بازارهای سنتی ترجیح می‌دهند، حدس زده می‌شد که به زودی بازار آهن هم به همین بخش منتقل می‌شود. یعنی اینکه مردم تصمیم می‌گیرند تا برای خرید متریال‌های پروژه‌های ساختمان سازی، از طریق سایت‌های اینترنتی اقدام کنند.

به همین منظور نیز تهران آهن تصمیم گرفت تا یک سایتی برای شرکت خودش و به منظور ارائه خدمات بهتر و پیشرفته‌تر به مشتریان خودش را ارائه دهد که نتیجه آن شده سایت حرفه‌ای تهران آهن که امروزه یکی از برترین فروشگاه‌های آهن آلات در ایران به شمار می‌رود.

همانطور که در بالاتر هم توضیح دادیم، تهران آهن از سال 1378 فعالیتش را شروع کرده و همین موضوع می‌تواند قدمت بالای این شرکت را مشخص کند که نشان از تجربه زیاد این شرکت است. این شرکت با بررسی نیازهای مشتریان خودش، توانسته تا بهترین خدمات و بهترین محصولات را به مشتریان خودش عرضه کنند و دقیقا به همین خاطر که امروزه جزو برترین‌ها قرار دارد.

مزایای خرید از شرکت تهران آهن

قطعا شما قبل از اینکه بخواهید از هر شرکت آهن آلات اقدام به خرید کنید، سعی می‌کنید تا کمی درباره آن تحقیق کرده تا اطلاعات کامل و جامعی را درباره همان شرکت به دست بیاورید. همه ما با هزینه‌های بالا آهن آلات آشنا هستیم و برای همین بررسی فروشگاه اینترنتی آهن آلات قبل از خرید، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.

برای همین در این بخش قصد داریم تا شما را مزایای خرید از شرکت تهران آهن آشنا کنیم تا در نتیجه، یک خریدی مطمئن و بی دغدغه را داشته باشید.

تهران آهن ، یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه آهن آلات

1. تیمی با تجربه بالا

در بالاتر ما به این موضوع اشاره کرده بودیم که تهران آهن، فعالیت خودش را از سال 1378، یعنی بیش از 20 سال پیش شروع کرده و امروزه نه تنها به عنوان یکی از قدیمی‌ترین، بلکه به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های فروش آهن آلات چه در زمینه آنلاین و چه در زمینه سنتی به شمار می‌رود.

همچنین این فعالیت 20 ساله شرکت تهران آهن، می‌تواند کیفیت آن را هم مشخص کند. قطعا هیچ شرکت بی‌کیفیتی نمی‌تواند بیش از 20 سال فعال باشد و همچنان هم پرقدرت به فعالیت خودش ادامه دهد.

تهران آهن برگرفته شده از تیمی با تجربه در همه زمینه‌ها (بازاریابی، تبلیغات، آهن آلات و ...) است و همیشه سعی کرده تا در راستای نیاز مشتریان خودش عمل کند که بتواند مشتریانی راضی را داشته باشد.

2. قیمت لحظه ای

قیمت‌های آهن آلات به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کنند و برای همین نیاز است که برای خرید، با قیمت لحظه‌ای این محصولات آشنا باشید. فروشگاه اینترنتی آهن آلات، لیست قیمت محصولات خودش را به صورت لحظه‌ای آماده می‌کند که شما برای استعلام قیمت، می‌توانید از شرکت تهران آهن اقدام کنید.

این شرکت علاوه بر قیمت شاخه ای ، قیمت آهن کیلویی نیز ارائه میدهد. و شما میتوانید انتخاب درستی بین خرید کیلویی و شاخه ای داشته باشید.

3.حمل و نقل مطمئن

حمل و نقل هم یکی دیگر از نکاتی است که شما باید قبل از اینکه به سراغ خرید آهن بروید، به آن دقت کنید. البته در بالاتر هم یک نگاهی کوتاه به موضوع حمل و نقل داشتیم که البته در این بخش قصد داریم تا کمی جزئی‌تر به این موضوع نگاه کنیم.

حمل و نقل به مانند کارخانه تولید کننده، می‌تواند بر روی قیمت نهایی آهن شما تاثیر مستقیم بگذارد. از طرفی دیگر می‌توان گفت که افزایش قیمت سوخت نیز رابطه مستقیمی را افزایش قیمت حمل و نقل دارد که یعنی مثلا وقتی قیمت نفت در جهان افزایش پیدا کند، به صورت غیرمستقیم باعث افزایش قیمت آهن آلات نیز می‌شود.

از طرفی دیگر معمولا افراد باتجربه توصیه می‌کنند که همیشه سعی کنید از یک کارخانه باکیفیت که موقعیت جغرافیایی آن نزدیک به شما است خرید کنند. چون باعث می‌شود تا هزینه‌های کمتری را برای حمل و نقل متحمل شوید.

4. ثبت خرید به صورت تلفنی

تهران آهن ، یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه آهن آلات

 بسیاری از شرکت‌ها هستند که مراحل خرید آنها فقط به صورت حضوری انجام می‌شود و نه تنها هیچ فروشگاه اینترنتی را برای کسب و کار خودشان راه اندازی نکردند، بلکه حتی بعضی از آنها به صورت تلفنی هم هیچ خریدی را ثبت نمی‌کنند.

یعنی اینکه مشتری باید حتما به صورت حضوری مراجعه کند. تیم تهران آهن، به خوبی با شرایط فعلی و نیازهای مشتریان خودش آگاهی کامل را دارد و می‌داند که امروزه سلیقه‌های خرید کردن مردم به چه صورت است.

برای همین فرقی نمی‌کند که شما در کجای ایران زندگی می‌کنید؛ در هر لحظه می‌توانید با تیم فروش تهران آهن تماس بگیرید و بعد از استعلام قیمت و مشاوره‎های مربوطه، خرید خودتان را ثبت کنید.

همچنین جهت سفارش آنلاین میتوانید به آدرس اینترنتی www.tehran-ahan.com مراجعه بفرمایید. کارشناسان تهران آهن در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: