April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۴۸۰۹
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
0
سخنگوی وزارت صمت گفت: هر خودرو قرعه کشی مخصوص به خود را دارد و نهایت آخر فروردین زمان تحویل خودرو‌ها هم مشخص خواهد شد.

آخر فروردین زمان تحویل خودرو‌های وارداتی مشخص خواهد شد

امید قالیباف گفت: ثبت نام خودرو‌های وارداتی ۸ فروردین به پایان می‌رسید، اما با توجه به اینکه برخی بانک‌ها هنوز فهرست افرادی که در مهلت مقرر ۲۰ تا ۲۳ اسفند حساب وکالتی به نام سازمان حمایت ایجاد کرده‌اند را اعلام نکرده‌اند، مقرر شد در روز‌های ۱۶ تا ۱۸ فروردین سامانه فقط برای این متقاضیان باز شود.

به گفته او، همچنین در این مهلت معیین شده متقاضیان می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش و امکان تغییر خودرو برای این دسته از افراد فراهم شده است.

قالیباف گفت: متاسفانه برای ۳۰ هزار نفر بنا به دلایلی امکان ثبت نام و یا کامل نکردن حساب وکالتی فراهم نشد که در این سه روز می‌توانند اطلاعات خود را کامل کنند و امکان تمدید فراهم نمی‌شود.

او گفت: امروز شورای رقابت قیمت خودرو‌ها را اعلام می‌کند و همچنین خودروسازان برنامه تولید خود را به معاونت خودرویی وزارت صمت تحویل می‌دهند.

به گفته قالیباف، هر خودرو قرعه کشی خود را دارد و نهایت آخر فروردین زمان تحویل خودرو‌ها هم مشخص خواهد شد.

سخنگوی وزارت صمت در پاسخ به سوالی که زمان نهایی اعلام قیمت خودرو با وزارت صمت یا شورای رقابت است گفت: مصوبه و اعلام نهایی قیمت خودرو بهتر است از طرف شورای رقابت اطلاع رسانی شود اگر ما هم بخواهیم اعلام کنیم با سربرگ شورای رقابت اعلام می‌کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: