April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۴۸۱۰
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
0
شبکه تلویزیونی سی ان ان تصریح کرد اتهامات مطرح شده علیه ترامپ بسیار جدی است.

اتهامات مطرح شده علیه ترامپ بسیار جدی است

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا دیروز برای تفهیم اتهام در دادگاه بخش منتهن در نیویورک حاضر شد. ترامپ با واقعیت‌های جدیدی مواجه شد. سی و چهار اتهام بسیار جدی علیه ترامپ است. این اتهامات به شکل اتهام ارتکاب جرم است و نه اینکه به شکل اتهام ارتکاب بِزِه باشد. اتهامات بسیار جدی است.

به گزارش سی ان ان، دیوید چالیان، تحلیلگر سیاسی در این خصوص گفت: بله، او (ترامپ) با واقعیت جدیدی مواجه شد. بی تردید، دیروز مثل روز حمله به ترامپ بود. البته همین اتفاقات از منظر دیگری قابل تامل است. هیچ اتفاق جدیدی رخ نداد.

وی افزود:​ براساس قوانین نیویورک، متهم باید در همه جلسات دادگاه حاضر باشد اعم از اینکه برای تفهیم اتهام باشد یا ارائه لایحه دفاعی و حتی قبل از شروع جلسات محاکمه نیز در جلسات مقدماتی باید حضور داشته باشد. جلسه دیروز دادگاه منتهن به گونه‌ای طراحی شده بود که متهمان بتوانند از دادگاه خارج شوند به این معنا که می‌بینیم که او (ترامپ) از دادگاه خارج شده است.

این تحلیلگر آمریکایی گفت: برای اتهاماتی که علیه ترامپ مطرح است، نمی‌توان وثیقه گذاشت. البته درباره ترامپ احتمال دارد در همه جلسات دادگاه حاضر نشود و بجای او، وکلای او در این جلسات حاضر شوند. هیچ مسئله تعجب آور جدیدی مطرح نشد. در دو هفته گذشته، دونالد ترامپ و متحدانش، این روند را یک پیگرد سیاسی توصیف کرده اند.

رئیس جمهور سابق آمریکا دیروز در جلسه محاکمه در دادگاه منهتن حاضر شد و ضمن بازداشت و انگشت نگاری، در سی و چهار مورد تفیهم اتهام سپس آزاد شد و به محل اقامتش در فلوریدا بازگشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: