April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۴۸۳۸
۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
در پی یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی فلسطینی‌ها در کرانه باختری با صهیونیست‌ها درگیر شدند.

زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در درگیری با صهیونیست‌ها

ده‌ها فلسطینی در کرانه باختری و مناطق موسم به خط سبز در سرزمین‌های اشغالی، در درگیری با نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

براسااس گزارش الجزیره، اردوگاه شعفاط در شمال قدس اشغالی نیز شاهد درگیری فلسطینی‌ها و نظامیان صهیونیست بود. این شبکه تصاویری هم از درگیری نظامیان رژیم اشغالگر با فلسطینی‌ها در شهر اشغالی ام الفحم پخش کرد و برای متفرق کردن تظاهرکنندگان که به جنایات این رژیم در مسجدالاقصی معترض بودند، از تیراندازی هوایی استفاده کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه با یورش به مسجدالاقصی، نمازگزاران و اعتکاف کنندگان در داخل مصلای القبلی در این مسجد را به طرز وحشیانه‌ای مورد حمله قرار داده و آن‌ها را وادار به خروج از مسجدالاقصی کردند.

شایان ذکر است جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز گذشته در بیانیه‌ای در خصوص طرح شهرک نشینان برای ذبح قربانی در داخل مسجدالاقصی به بهانه عید یهودی پسح و هرگونه حماقت و تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی به شدت هشدار داد.

پیش از این، گروه مقاومت عرین الاسود در کرانه باختری نیز در بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را تهدید کرد و خطاب به اشغالگران گفت: این‌ها (شهرک نشینان صهیونیست) هرگونه حماقتی که در مسجد الاقصی انجام دهند، بهای سنگینی برای شما به همراه خواهد داشت که اصلا فکر آن را هم نمی‌کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: