کد خبر: ۳۹۴۹۰۱
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
0

آموزشگاه برق و الکترونیک فعالیت خود را از سال 1392 زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور آغاز کرد و موفق به برگزاری دوره های تخصصی فنی در زمینه نصب و تعمیرات لوازم الکتریکی و الکترونیکی شد. تلفن تماس: 02166426156 – 09053854159

 

images_1680937452_643111ec5db84.jpg

 

همانطور که مطلع هستید پیدا کردن یک شغل مناسب و پردرآمد همواره به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های انسان در هر شرایطی علی الخصوص عصر امروز می‌باشد. بسیاری از افراد نگرانی و استرس بسیار زیادی نسبت به آینده شغلی خود دارند و به همین دلیل نیز سعی دارند به یک منبع درآمد جدید فکر کنند تا بتوانند برای گذراندن زندگی و افزایش رفاه خانواده تلاش نمایند. امروز قصد داریم برای شما به معرفی ۱۰ شغل پولساز در ایران بپردازیم، پس دعوت می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

معرفی ۱۰ شغل پولساز در ایران

معمولاً زمانی که افراد قصد راه‌اندازی کاری داشته باشند در وهله اول به دنبال این موضوع هستند که آیا حرفه مورد نظر می‌تواند برای آن‌ها پول ساز باشد یا خیر!

در ادامه قصد داریم برای شما چندین ۱۰ شغل پولساز در ایران را نام ببریم.

آموزش تعمیرات موبایل

توجه داشته باشید که برای وارد شدن به این حرفه باید دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل که شامل دوره‌های مختلف آموزش عملی تعمیر انواع تلفن‌های همراه مدل اندروید و آیفون می‌باشد را بگذرانید.

در واقع می‌توان اینگونه بیان کرد که با گذراندن دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل می‌توانید یکی از پرکاربرد‌ترین و پردرآمدترین مشاغل موجود را برای خود فراهم کنید. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که شرط اصلی و مهم برای موفق شدن در این حرفه علاقه داشتن به آن می‌باشد و برای بسیاری این سؤال به وجود آمده باشد که آیا با دیدن دوره‌های آموزشی تعمیرات موبایل می‌توانند به درآمد خوبی برسند یا خیر و در پاسخ باید بیان کنیم به این دلیل که امروز جهان بر پایه‌های پیشرفته و رشد و تکنولوژی قرار دارد در آینده‌ای نه چندان دور و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از بهترین شغل‌های پولساز می‌باشد.

آموزش برق ساختمان

به خوبی از این موضوع مطلع هستید که برق به عنوان یکی از مهم‌ترین و پر اهمیت‌ترین نیاز‌های بشر تلقی شده چرا که امروزه با توجه به پیشرفت در هر زمینه‌ای اکثر دستگاه‌ها و لوازم‌های مورد استفاده به کمک برق قادر به کار کردن هستند و تمامی واحد‌های مختلف مانند کارخانه‌ها، مغازه، منازل، مکان‌های تجاری یا هر جای دیگری با استفاده از برق می‌توانند کار‌های مربوطه را انجام دهند و برای اینکه یک واحد طور کامل سیم کشی شود احتیاج به یک برقکار خواهد بود.

برای انجام این کار لازم است اصول و استاندارد‌های مربوط به برق کشی را جهت حفظ ایمنی افراد به طور کامل بدانید، پس به همین دلیل نیز توصیه می‌کنیم حتماً در دوره‌های آموزش برق ساختمان شرکت نمایید و این اطمینان برای شما وجود دارد که با یادگیری این حرفه به طور کامل درآمد خوبی نیز برای خود مهیا کنید.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

در تمامی دستگاه‌های برقی که در طول روز به کمک آن‌ها می‌توانید بسیاری از کار‌های روزمره خود را انجام دهید از برد الکترونیکی استفاده شده و این لوازم شامل ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی آب میوه‌گیری پکیج دیواری و سایر لوازم مشابه دیگر می‌شود لازم به ذکر است بیان کنیم این قطعات از یک صفحه مخصوص تشکیل شده که تمامی قطعات مختلف الکترونیکی نیز روی آن با در نظر گرفتن یک روش خاص سوار شدند و از این طریق جریان در مدار تنها به دلیل وجود اتصالات مسی در صفحه برد وجود دارد.

تعمیرات برد الکترونیکی به عنوان مشاغلی در نظر گرفته شده که باید برای شروع تجربه بالای به دست آورد و اطلاعات خود را در زمینه الکترونیک کامل کرد تا از این طریق بتوانید به راحتی تمامی‌های موجود در قطعات را پیدا کرده و تعمیرات آن را به صورت دقیق و با جزئیات انجام دهید.

آموزش سیم پیچی

به خوبی از این موضوع مطلع هستید که با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی وسایل مختلف الکتریکی و مکانیکی نیز روی کار آمده است که هر یک از آن‌ها نقش بسیار کاربردی و مهمی را در زندگی افراد به اجرا می‌گذارند. قطعاً برای هر یک از وسایل‌های خانگی یا سایر لوازم‌های موجود به سیم پیچی موتور احتیاج خواهد بود و شما می‌توانید با گذراندن دوره آموزش سیم پیچی تمام مراحل مربوط به آن را به طور کامل از صفر تا صد فرا گرفته و از این طریق به بازار کار وارد شوید. تمامی وسایل الکتریکی دارای موتور هستند و این موتور‌ها برای راه‌اندازی احتیاج به قطعات و فرایند‌های مختلفی دارند که سیم پیچی نیز به عنوان جزئی از آن در نظر گرفته می‌شود که برای ساخت موتور‌های مختلف باید این مرحله را اجرا کنند.

برنامه‌نویسی

به خوبی مطالع هستید که وضعیت حرکت جهانی به شدت تغییر پیدا کرده و زندگی تمامی مردم به سمت اینترنت و کار‌های اینترنتی جهش یافته است. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که استعداد فراگیری کار‌های اینترنتی و برنامه‌نویسی را دارید به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتماً وارد یکی از شغل‌های این مجموعه شوید. جهت انجام کار‌های برنامه‌نویسی باید مهارت کدنویسی و تجربه لازم داشته باشید و بهتر است دوره‌های آموزشی آن را پشت سر بگذارید.

ترید

در رابطه با شغل تریدر باید بیان کنیم به عنوان مشاغل نوظهوری در نظر گرفته شده که اگر روال آن را به درستی و بدون هرگونه اشتباهی پیش ببرید می‌توانید از این طریق سود بالایی به دست‌آورید، اما به این موضوع توجه داشته باشید که اولین و مهمترین مورد جهت دستیابی به موفقیت در این شغل برخورداری از دانش و تجربه فوق‌العاده بالا و تکیه بر استراتژی مشخص است.

طراح مد و لباس

امروزه طراحی مد و لباس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با ارائه برخی از طرح‌های جدید و متنوع این امکان فراهم می‌شود تا رقابت تنگاتنگی در عرصه لباس و زیبایی و مد ایجاد کنید. چنانچه فردی آموزش کامل طراحی مد و لباس را دریافت کنید و بتوانید در شرکت‌های معتبر خود را ثابت نمایید این امکان فراهم می‌شود تا به یک آینده شغلی فوق‌العاده مناسب با درآمد بالا دستیابی پیدا کنید.

تعمیرکار خودرو

ممکن است بسیاری از افراد تنها به لباس‌های روغنی تعمیرکار‌ها نگاه کنند و از این طریق با خود این تصور را داشته باشند که اصلاً شغل مناسبی نیست، اما باید در این مورد بیان کنیم که به عنوان یکی از پردرآمدترین مشاغل در نظر گرفته شده، البته این شغل سختی و مشقت‌های مخصوص به خود را دارد، اما در هر صورت به عنوان یکی از شغل‌های پولساز در ایران تلقی می‌شود.

آموزش طراحی دکوراسیون

همانطور که به خوبی مطلع هستید امروزه مد و زیبایی حرف اول را می‌زند و قطعاً زمانی که به یک واحد تجاری یا مسکونی وارد می‌شوید اولین و مهمترین موردی که نظر شما را به خود جلب می‌کند، طراحی دکوراسیون و معماری داخلی آن می‌باشد. دنیای مد راه خود را در صنعت ساختمان‌سازی نیز باز کرده و افراد بسیار زیادی وجود دارند که می‌خواهند در این فضای کاری مشغول شوند و برای این کار نیز لازم است شما تمامی دوره‌های مربوط به آن را به بهترین نحو ممکن پست سر بگذارید تا بتوانید به صورت مستقل یک درآمد فوق‌العاده عالی از طراحی دکوراسیون داخلی داشته باشید.

مترجمی

شاید برای شما نیز تعجب‌آور باشد اما مترجمی توانسته جایگاه هشتم شغل‌های پردرآمد ایران و حتی جهان را به خود اختصاص دهد. یک مترجم خوب باید روی چندین زبان خارجی تسلط لازم و کامل داشته باشد. البته این شغل دارای سطح‌های مختلفی است که شما باید بتوانید به بالاترین سطح آن دستیابی پیدا کنید تا از این طریق یک شغل خاص و پردرآمد داشته باشید.

سخن پایانی

همانطور که ملاحضه کردید به معرفی ۱۰ شغل پولساز در ایران پرداختیم در پایان باید بیان کنیم قبل از انتخاب هر یک باید در رابطه با آن تحقیقات لازم را انجام داده و از این موضوع اطمینان حاصل کنید که آیا توانایی انجام آن را دارید یا خیر.

آموزشگاه برق و الکترونیک فعالیت خود را از سال 1392 زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور آغاز کرد و موفق به برگزاری دوره های تخصصی فنی در زمینه نصب و تعمیرات لوازم الکتریکی و الکترونیکی شد.
تلفن تماس:
02166426156 – 09053854159

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: