کد خبر: ۳۹۵۱۰۸
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
0
ایلان ماسک گفت: خیلی بیشتر از چیزی که خودم می‌خواهم، ابلهانه رفتار می‌کنم.

من همیشه باهوش نیستم

شیوه‌های مدیریتی ایلان ماسک همیشه محل بحث بوده و از زمان خرید توئیتر این بحث‌ها شدت بیشتری پیدا کرده‌اند.

او حالا در واکنش به یک بحث جدید دراین‌باره در توئیتر اذعان کرده که همیشه باهوش نیست و درواقع بسیار بیشتر از آنچه که خودش می‌خواهد، ابله است.

کاربری در توئیتر با نام TSLAFanMtl@ در پاسخ به توئیتی از ایلان ماسک اعلام کرد که با تأکید مدیرعامل تسلا بر مقرون‌به‌صرفگی محصولات این شرکت مخالف است و این مسئله را با میزان تقاضا مرتبط نمی‌داند. در پاسخ به این اظهارنظر، یکی از طرفداران ماسک خطاب به این کاربر نوشت نباید فکر کند که او از ایلان ماسک باهوش‌تر است.

این حساب کاربری در جواب اعلام کرد: آیا من فکر می‌کنم باهوش‌تر از ایلان هستم؟ نه. آیا این یعنی او یا تیم مدیریت تسلا در ۱۰۰ درصد مواقع درست عمل می‌کنند؟ نه. بیایید فرقه‌ای عمل نکنیم و بی‌طرف باشیم. پاسخ تو پاسخ فرقه‌ای است.

در ادامه اکانت Whole Mars Catalog که در گذشته هم تعاملاتی با ایلان ماسک داشته، نوشت: «چیزی که من را عاشق تسلا و توئیتر می‌کند، این است که می‌توانیم بحث کنیم و بگوییم شرکت باید چه کار کند و کارمندان و تیم مدیریت را در بحث‌هایمان داشته باشیم و درنهایت سعی کنیم شرکت را به جلو حرکت دهیم.» این اکانت همچنین اعلام کرد: ایلان بهتر می‌داند استدلال فاجعه‌ای است. او آدم فوق‌العاده‌ای است، اما همچنین می‌تواند ابله باشد.

در پاسخ به این توئیت، خود ایلان ماسک هم به بحث پیوست و نوشت: «من خیلی بیشتر از آنچه که دوست دارم، ابله هستم.»

از زمان تکمیل معامله خرید توییتر در ماه اکتبر، خیلی‌ها به سبک مدیریت او در این شبکه اجتماعی انتقاد داشته‌اند. ماسک بیش از نیمی از نیروی کار این شرکت را تعدیل کرد و تغییراتی زیادی را ازجمله درزمینه تیک آبی به‌وجود آورد. از طرف دیگر، بسیاری از طرفداران و سرمایه‌گذاران تسلا می‌گویند او حالا برای مدیریت این شرکت خودروسازی زمان کافی صرف نمی‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: