April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۲۱۶
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
0
موسی رضایی مدیرعامل بیمه البرز با سفر به استان مازندران از نزدیک با روسای شعب ، کارکنان و برخی مشتریان شرکت دیدار کرد.

بازدید مدیر عامل بیمه البرز از شعب نوشهر و تنکابن

در جریان این دیدار، رضایی ضمن تاکید بر تقویت و گسترش هر چه بیشتر فضای آموزش و بازاریابی، عملکرد بخش فنی شرکت را مناسب ارزیابی کرد و گفت:از آنجاییکه توقعات بجای مشتریان بواسطه رشد لحظه‌ای تکنولوژی و دانش فنی در حال افزایش است، بخش فنی هم باید پاسخگوی انتظارات باشد و به شرایط کنونی بسنده نکند.

مدیرعامل بیمه البرز همچنین با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای اجرای زودهنگام طرح توسعه بیمه‌های زندگی (شوکا) گفت: این طرح که بصورت قرض الحسنه اجرا خواهد شد، منافعی متقابل هم برای شرکت و هم برای مشتریان محترم خواهد داشت.

رضایی، در پایان، استقبال از ایده‌های نو و خلاقانه و همچنین توجه وِیژه به سرمایه‌های اجتماعی شرکت را از اولویت‌های کاری خود دانست و از کارکنان خواست:رعایت اخلاق حرفه‌ای را با هدف بهبود هرچه بیشتر روحیه و عملکرد کارکنان سرلوحه کار خود قرار دهند.

در این بازدید مجید علی پناهی، رییس هیأت مدیره بیمه البرز هم گفت: با توجه به مهیا شدن شرایط برای توسعه شرکت و پشتیبانی مدیرعامل از کارکنان، انتظار می‌رود همکاران با تعهد سازمانی و تلاش بیش از پیش، پاسخگوی ذینفعان شرکت بویژه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشند.

گفتنی است در این بازدید، امیرفرشاد هوشمند راد معاون بازاریابی و فروش و بهروز میرزایی مدیر دفتر هیأت مدیره و مدیرعامل حضور داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: