May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

بهترین مرکز در سال 1402 برای تعمیر و بازسازی قابلمه گرانیتی و چدن کجاست؟

به طور کلی ظروف پخت و پز در آشپزخانه به دلیل ارتباط مستمر با روغن، حرارت بالا و همچنین مواد شوینده و اسکاج به شدت در معرض خرابی قرار دارند. بر همین اساس بعضی از ظروف و قابلمه های گرانیتی و چدنی را تعمیر و بازسازی می کنند. تا ضمن رفع مشکلات به وجود آمده در قابلمه، این دسته از ظروف پرکاربرد در آشپزخانه به حالت اولیه و کارایی مطلوب باز گردد. با توجه به اینکه مجموعه های مختلف اقدام به تعمیر و بازسازی قابلمه گرانیتی و چدن کرده اند؛ این سوال پیش می آید که بهترین مرکز تعمیر و بازسازی قابلمه های گرانیتی و چدن در سال 1402 کجاست؟ در ادامه برای پاسخ به این سؤال مهم و آشنایی بیشتر با تعمیر و بازسازی قابلمه گرانیتی و چدن همراه ما باشید.

مقرون به صرفه بودن تعمیر و بازسازی قابلمه گرانیتی و چدن

اگر تا به حال برای خرید قابلمه گرانیتی و چدن به مراکز فروش مختلف مراجعه کرده باشید؛ حتماً دیده اید که برندهای متنوع این دسته از ظروف و قابلمه آشپزخانه قیمت بالایی دارند. بدین نحو پس از اُفت کیفیت قابلمه های مصرفی، خرید و جایگزین کردن قابلمه نو قطعاً هزینه بر و غیر ممکن خواهد بود. اما در مقابل یک راه مقرون به صرفه و مفید برای بازسازی و تعمیر این دسته از ظروف آشپزخانه ای وجود دارد. تا با کمترین هزینه انواع قابلمه گرانیتی و چدن به حالت اولیه باز گردد.

شایان ذکر است که از بین رفتن حالت گرانیتی یا چدنی قابلمه موجب کاهش کیفیت غذا شده و حتی برای سلامتی نیز مضر می باشد. بنابراین در صورت مشاهده هرگونه خرابی یا اُفت کیفیت قابلمه های گرانیتی و چدن سریعاً نسبت به تعمیر و بازسازی آنها توسط مجموعه های باتجربه و متخصص در این زمینه اقدام نمایید.

تا چه زمان می توان قابلمه گرانیتی و چدن را تعمیر و بازسازی کرد؟

همان گونه که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم ظروف پخت و پز آشپزخانه بنا به دلایل مختلف در معرض آسیب و فرسایش قرار دارند. اما به هر حال تا زمانی که بدنه قابلمه های گرانیتی و چدن باریک یا سوراخ نشود می توان آنها را تعمیر و بازسازی کرد. در غیر این صورت امکان بازسازی وجود ندارد و باید قابلمه جدید تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. بدین منظور کارشناسان و متخصصین حاضر در مجموعه ماهان گرانیت به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تعمیر و بازسازی ظروف آشپزخانه، قابلمه های مشتریان را مورد ارزیابی دقیق قرار می دهند و در صورت امکان و بنا به نیاز مشتری اقدامات لازم جهت تعمیر و بازسازی ظروف گرانیتی و چدن صورت می گیرد.

بهترین مرکز در سال 1402 برای تعمیر و بازسازی قابلمه گرانیتی و چدن کجاست؟

اهمیت و ضرورت استفاده از تجهیزات و مواد اولیه با کیفیت

با توجه به این بازسازی و ترمیم انواع قابلمه گرانیتی و چدنی نیاز به تجربه و تخصص کافی دارد؛ در مجموعه ها و شرکت های تولید و بازسازی لوازم آشپزخانه از دستگاه های به روز، مجهز و با کیفیت استفاده می کنند. به عبارتی می توان گفت مهمترین عامل در افزایش کیفیت تعمیر و بازسازی قابلمه گرانیتی و چدن کیفیت دستگاه ها و مواد اولیه مصرفی است. با این توصیف اگر قصد یافتن بهترین مرکز تعمیر و بازسازی قابلمه گرانیتی و چدنی دارید، به این مورد اساسی و مهم توجه ویژه داشته باشید و براساس آن مجموعه موردنظرتان را انتخاب کنید.

طبق تحقیقات و بررسی های به عمل آمده و همچنین پرسش از مشتریان مجموعه ماهان گرانیت به این نتیجه دست یافتیم که این مجموعه متخصص و با تجربه از به روز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات برای تعمیر و بازسازی ظروف تفلون ، گرانیتی و چدنی استفاده می کند. از همه مهمتر اینکه مواد اولیه مصرفی خود را از معتبرترین تولید کننده، تهیه کرده و در راستای افزایش کیفیت فرآیند تعمیر و بازسازی و جلب رضایت مشتری به کار می برد. با این توصیف اگر به دنبال بهترین مرکز تعمیر و بازسازی انواع قابلمه چدن و گرانیتی هستید، مطمئناً ماهان گرانیت گزینه مناسبی خواهد بود.

همچنین در مجموعه ماهان گرانیت برای سفید کردن ظروف مسی روش های گوناگونی موجود میباشد که یکی از آنها سفید کردن با پودر جوش شیرین است .

بهترین مرکز در سال 1402 برای تعمیر و بازسازی قابلمه گرانیتی و چدن کجاست؟

نحوه تعمیر و بازسازی قابلمه گرانیتی و چدن

اکنون که با اهمیت و ضرورت و همچنین مقرون به صرفه بودن تعمیر و بازسازی قابلمه های گرانیتی و چدن نسبت به خرید اقلام نو آشنا شدید؛ زمان آن فرا می رسد تا نحوه تعمیر و بازسازی این دسته از لوازم پرکاربرد آشپزخانه را نیز فرا بگیرید. در این رابطه باید بگوییم که تعمیر و بازسازی قابلمه های چدن و گرانیتی مراحل مختلفی دارد. که به شرح زیر عبارت است از:

  • در ابتدا قابلمه های گرانیتی و چدن بر اساس جنس، ضخامت، ابعاد و اندازه تفکیک می شوند. هدف از این کار ایجاد نظم در کار و افزایش کیفیت تعمیر و بازسازی این دسته از ظروف آشپزخانه است.
  • از بین بردن یا سوزاندن کامل پوشش قبل یا بخش آسیب دیده آن؛ با انجام این کار بخش های آسیب دیده به طور کامل از بین می رود و به قسمت خام قابلمه های گرانیتی و چدنی می رسیم.
  • جرم گیری سطوح خام قابلمه های چدنی و گرانیتی با استفاده از ترکیب ماسه و باد؛ به نحوی که دیگر هیچ اثری از پوشش قبلی بر روی قابلمه ها باقی نماند و به صورت خام و یک دست در آید.
  • به وجود آوردن پوشش گرانیتی یک یا چند لایه بر اساس جنس و میزان ضخامت قابلمه های گرانیتی و چدنی؛ این کار اغلب در کوره های مخصوص و در دمای بسیاری بالا انجام می گردد.
  • اجرای رنگ بیرونی قابلمه های گرانیتی و چدن در کوره؛ رنگ های کوره ای کیفیت بسیار بالایی دارند و به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت در طولانی مدت دچار تغییر رنگ نمی شوند.

قیمت تعمیر و بازسازی قابلمه های گرانیتی و چدن

با توجه به افزایش سرسام آور و غیر قابل کنترل هزینه ها، شرایط سرویس و نگهداری تجهیزات مصرفی در کارخانجات تعمیر و بازسازی قابلمه های گرانیتی و چدن بسیار سخت است. از طرف دیگر تهیه مواد اولیه نیز با نوسانات نرخ ارز و بازار دچار تغییرات و نوسانات لحظه ای می شود. بر همین اساس قیمت ارائه خدمات در زمینه تعمیر و بازسازی این دسته از ظروف آشپزخانه ای هر از چند گاهی افزایش می یابد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت www.mahangranite.com مراجعه نموده و ضمن برقراری ارتباط با تیم فروش و کارشناسان مجموعه ماهان گرانیت نسبت به دریافت اطلاعات لازم در زمینه هزینه تعمیر و بازسازی قابلمه چدن و گرانیتی اقدام کنید.

جمع بندی

با توجه به تمامی مواردی که به آنها اشاره نمودیم و همچنین خرابی قابلمه های چدن و گرانیتی توصیه می کنیم فرآیند تعمیر و بازسازی این دسته از لوازم آشپزخانه را به بهترین مرکز در سال 1402 بسپارید. در حال حاضر ماهان گرانیت یکی از بهترین و با تجربه ترین مجموعه های تعمیر و بازسازی قابلمه گرانیتی و چدن در کشور است. به طوری که با بهره گیری از تجهیزات به روز، مواد اولیه با کیفیت و نیروی انسانی متخصص و کارآمد بهترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما نیز می توانید از توان، تجربه و تخصص این مجموعه در راستای داشتن انواع قابلمه چدن و گرانیتی سالم و با کیفیت بهره مند شوید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: