April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۳۴۱
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
0
امیر دریادار سیاری گفت: امروز ارتش از توان بسیار زیادی در عرصه پهپادی برخوردار است و قطعاً امروز یا فردا اخبار دیگری هم در مورد پهپاد‌ها خواهید شنید.

به زودی اخبار جدیدی درباره توان پهپادی ارتش اعلام می‌شود

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش صبح امروز (سه‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه) در حاشیه برگزاری مراسم رژه روز ارتش که در حرم امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر قانون اساسی، مأموریت دفاع از تمامیت ارضی، حفظ و استقلال کشور را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به‌ویژه پس از دفاع مقدس، تغییرات عمده‌ای در تجهیزات ارتش صورت گرفته است؛ به نحوی که می‌توان گفت تمام این تجهیزات که امروز به نمایش درآمد بومی هستند و از فناوری‌های روز نیز برخوردارند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه خودکفایی ارتش امروز در مجموع به ۹۰ درصد رسیده است، گفت: البته هر سال نسبت به گذشته، وضعیت بهتری در همه حوزه‌ها خواهیم داشت؛ به‌عنوان مثال تا چهار سال پیش آثاری از وجود پهپاد در ارتش وجود نداشت، اما امروز ارتش از توان بسیار زیادی در عرصه پهپادی برخوردار است و قطعاً امروز یا فردا اخبار دیگری هم در مورد پهپاد‌ها خواهید شنید.

وی ادامه داد: ما مانند همه کشور‌ها تلاش کردیم تا قابلیت‌های دفاعی خود را ارتقا بدهیم. ما تجهیزات خود را علیه کشور‌های دوست و منطقه به کار نمی‌گیریم بلکه علیه کسی به کار می‌گیریم که قصد تجاوز به تمامیت ارضی و استقلال نظام را داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: