April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
در آئینی با حضور وزیر میراث فرهنگی صورت گرفت؛
کد خبر: ۳۹۵۳۶۵
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
0
آئین بزرگداشت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از پیشکسوتان مرمت‌گری در این وزارتخانه برگزار و از کنشگران و فعالان عرصه میراث فرهنگی تجلیل شد.

تجلیل از گل‌گهر برای انجام مسئولیت اجتماعی در حوزه میراث فرهنگی

در این مراسم در بخش اجرای مسئولیت اجتماعی در حوزه میراث فرهنگی از شرکت گل گهر تجلیل شد و مهندس حجت نجمی نیا مدیر مجتمع گل گهر به نمایندگی از این شرکت لوح سپاس این وزارتخانه را دریافت.

گفتنی است گل‌گهر علاوه بر سرمایه‌گذاری کلان در بخش گردشگری، در حوزه توجه به مرمت و احیای بنا‌ها و یادگار‌های فرهنگی سیرجان نیز در سال‌های گذشته قدم‌های بزرگی برداشته است که از آن جمله می‌توان به مرمت عمارت صدر که به عنوان یکی از مهم‌ترین بنا‌های تاریخی سیرجان، به صورتی کاملا اصولی اشاره کرد که به همت شرکت گل‌گهر مرمت و در آستانه افتتاح می‌باشد.

علاوه بر این کمک به ترویج پژوهش و اکتشاف در قلعه تاریخی سنگ، بهسازی مسجد جامع سیرجان و مرمت قلعه درویش زیدآباد، از دیگر اقدامات تأثیرگذار گل‌گهر در این حوزه است که سبب شده تا از سوی وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به عنوان الگوی برتر کشوری در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، مورد تقدیر قرار بگیرد.

برچسب ها: گل گهر ، گلگهر ، گل‌گهر ، صنعت ، معادن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: