April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۳۹۷
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت تعطیلات عید فطر از ساعت ۱۲ دیروز در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

آغاز محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از ظهر دیروز

سرهنگ یداله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا درخواهد آمد.

او افزود: تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه در محور‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، گفت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴۰۰ روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه تا اول اردیبهشت ماه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران –شمال به مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

او افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه و دوشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه از کرج (میدان امیرکبیر کرج) و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در صورت افزایش حجم تردد در روز شنبه ۲ اردیبهشت ماه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ با هماهنگی ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران– شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

او با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد همه تریلر‌ها در محور هراز، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴۰۰ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه، ۲-۳-۴ اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.

جهان تاب با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور سوادکوه، گفت: تردد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه از مسیر جنوب به شمال در محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

او افزود: تردد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه از مسیر شمال به جنوب در محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: