April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۶۰۴
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
0
سفر در زمان ‌و مکان به لطف اپلیکیشن جدید مبتنی بر هوش مصنوعی تا حدودی ممکن می‌شود.

چت با شخصیت‌های تاریخی و تخیلی به کمک یک نرم‌افزار

اپلیکیشنی جدید به نام Superchat که برای iOS/iPadOS طراحی شده است، ربات‌ها را به عنوان شخصیت‌های معروف تاریخی و تخیلی معرفی می‌کند که می‌توانید با آن‌ها چت کنید.

سوپرچت چیست؟
نسخه اصلی اسنپ چت رایگان است، اما تعداد کاراکتر‌هایی را که می‌توانید از طریق آن‌ها سؤال بپرسید و درخواست ارسال کنید محدود می‌کند. با ۶.۹۹ دلار در هفته یا ۶۹.۹۹ دلار در سال، می‌توانید با هر شخصیت موجود چت کنید. چه از نسخه رایگان یا نسخه پولی استفاده کنید، انتخاب شخصیت‌ها عالی است. می‌توانید از اسحاق نیوتن بپرسید که آیا سیبی روی سرش افتاده است، از سقراط در مورد فلسفه و اخلاق سوال کنید، با فلش گوردون در مورد سفر فضایی صحبت کنید و از جی گتسبی در مورد چگونگی ثروتمند شدن مشاوره بگیرید.

سوپرچت علاوه بر شخصیت‌های داستانی و تاریخی معمول، دستیارانی از حرفه‌های مختلف را برای راهنمایی شما ارائه می‌دهد. از یک شیرینی‌پز دستور پخت بهترین دسر، از یک باغبان برای وجین علف‌های هرز یا یک برنامه‌نویس برای طراحی کد برای یک برنامه جدید بخواهید. همچنین یک دستیار ChatGPT به نام آریا پیدا خواهید کرد که کارش کمک به شما در نوشتن ایمیل، تهیه برنامه‌های بازاریابی و موارد دیگر است.

نحوه استفاده از سوپرچت
پس از نصب Superchat از App Store، برنامه را اجرا کنید. همه کاراکتر‌های رنگارنگ با تصاویر طراحی شده با استفاده از تولید کننده تصویر Midjourney AI روی صفحه ظاهر می‌شوند. کافیست روی شخصیتی که می‌خواهید با آن تماس بگیرید کلیک کنید و آن شخص با توضیح مختصری از جایگاه خود در تاریخ یا ادبیات خود را معرفی می‌کند. سپس جلسه چت شما مانند هر چت دیگری کار می‌کند. سوال یا درخواست خود را تایپ کنید و شخصیت به سبک خود پاسخ خواهد داد.

هدف Superchat این است که هوش مصنوعی را برای افراد بیشتری در دسترس قرار دهد و این برنامه راه بسیار خوبی را برای کودکان فراهم می‌کند تا با گپ زدن با افرادی مانند شکسپیر و کلئوپاترا، درباره شخصیت‌های تاریخی بیشتر بیاموزند. از آنجایی که Superchat مانند یک برنامه پیام رسان طراحی شده است، می‌توانید مکالمات مختلفی با همه شخصیت‌ها داشته باشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: