April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۶۱۷
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
با اتمام فعالیت رادیو همدلی، رادیو جشنواره با هدف انعکاس دومین جشنواره رادیویی پژواک آغاز به کار کرد.

رادیو جشنواره روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز نشست

در هشتاد و سومین سال تاسیس رادیو (چهارم اردیبهشت)، رادیو جشنواره با هدف انعکاس دومین جشنواره رادیویی پژواک آغاز به کار کرد و تا ۲۰ اردیبهشت روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز خواهد بود.

این رادیوی مناسبتی با شعار جشنواره پژواک یعنی «صدای واقعیت پژواک حقیقت» کار خود را آغاز کرد و به صورت ۲۴ ساعته پخش می‌شود.

به گفته وحید اسدی دبیر علمی جشنواره پژواک، رادیو جشنواره به پخش برنامه‌های منتخب مستند جشنواره‌های اول و دوم می‌پردازد و برنامه زنده دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر هر روز روی آنتن می‌رود و موضوعات اصلی برنامه صحبت با پیشکسوتان، برنامه‌سازان، منتخبین جشنواره نخست و کاندیدا‌های جشنواره دوم است.

علی بخشی زاده هم معاون صدای رسانه ملی گفت: همزمان با سالروز رادیو، شاهد افتتاح رادیو جشنواره هستیم. طی مطالعاتی که انجام شد متوجه شدیم که تا حدودی قالب مستند در رادیو به دلایل مختلف به دست فراموشی سپرده شده است. از سال گذشته جشنواره مستند رادیو را به نام پژواک راه اندازی کردیم، امسال هم دومین دوره از این جشنواره در حال برگزاری است که به امید خدا ۱۸ اردیبهشت مراسم اختتامیه آن در مرکز همایش‌های صداوسیما شاهد خواهیم بود.

پیش از این رادیو همدلی به منظور ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری اول اسفند سال گذشته فعالیت خود روی همین موج آغاز کرده بود که با اتمام فعالیتش جای خود را به رادیو جشنواره داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: