کد خبر: ۳۹۵۶۳۴
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
امیرعبداللهیان گفت: ایران به هیچ طرفی در جنگ، کمک نظامی نمی‌کند و جنگ را راه حل نمی‌داند و از حاکمیت و تمامیت ارضی تمام کشور‌ها حمایت می‌کند.

ایران به هیچ طرفی در جنگ اوکراین کمک نظامی نمی‌کند

در دیدار «مارتین گریفیث» معاون بشردوستانه و کمک‌های اضطراری دبیرکل سازمان ملل متحد با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، موضوعات مورد اهتمام مشترک از جمله شرایط و وضعیت انسان دوستانه در کشور‌های سوریه، یمن، افغانستان و نیز اوکراین مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

طرفین در این دیدار، آخرین تحولات حوزه بشردوستانه و ظرفیت‌های همکاری در این حوزه را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار دادند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به میزبانی جمهوری اسلامی ایران از چند میلیون آواره و مهاجر از کشور افغانستان بر حمایت سازمان ملل در زمینه ایجاد زیرساخت مناسب برای رفع نیاز‌های آنان تاکید کرد.

امیرعبداللهیان در خصوص اوکراین نیز با تشریح مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با این منازعه تاکید کرد، ایران به هیچ طرفی در جنگ، کمک نظامی نمی‌کند و جنگ را راه حل نمی‌داند و از حاکمیت و تمامیت ارضی تمام کشور‌ها از جمله اوکراین حمایت می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: