کد خبر: ۳۹۵۶۴۹
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
فیلم سینمایی سه کام حبس به نویسندگی و کارگردانی سامان سالور در کمتر از ۱۰ روز توانست به مرز فروش سه میلیارد تومانی نزدیک شود.

سه‌کام حبس در یک هفته سه میلیارد فروخت!

فیلم سینمایی سه کام حبس به نویسندگی و کارگردانی سامان سالور و تهیه کنندگی ساسان سالور فیلمی با ژانر درام اجتماعی است که از ۲۸ فروردین میهمان سینما‌های سراسر کشور شده است.

سه کام حبس هفتمین فیلم سینمایی سامان سالور است که سالور پیش از این فیلم‌های سینمایی تمشک، سیزده ۵۹، آمین خواهیم گفت، چند کیلو خرما برای مراسم تدفین را جلوی دوربین برده است.

همچنین آثار گذشته سالور در جشنواره‌های داخلی و خارجی متعددی حضور یافته بود که برخی از آن‌ها جوایز بین الملل کسب کردند.

این فیلم سینمایی محصول یکی از فیلم‌های جشنواره فجر سال ۱۳۹۸ است که پس از گذشت چهار سال در ۲۸ فروردین به روی پرده سینما‌های سراسر اکران شد.

فیلم سینمایی سه کام حبس با ایفای نقش محسن تنابنده، پری ناز ایزدیار، سمیرا حسن پور، متین ستوده، امین میری، یدالله شادمانی، مریم بوبانی و محمود نظرعلیان به یک موضوع ملتهب اجتماعی می‌پردازد که با محدودیت سنی مواجه است.

سه کام حبس این هفته با فروش ۵۸ هزار قطعه بلیط به ارزش دو میلیارد و ۸۴۱ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۵۰۰ تومان رتبه دوم جدول فروش سمفا را به خود اختصاص داده است.

حال باید دید این فیلم سینمایی در بازه زمانی اکران خود و رقابت با فیلم‌های پر مخاطب سینمایی همچون فسیل و جنگ جهانی سوم چه مقدار فروش دارد و مخاطبان چه اندازه از این فیلم رضایت دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: