April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۸۲۴
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
0
مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: انحصاری که در حوزه زمین به ویژه استان تهران ایجاد شده با همکاری دستگاه ها در تخصیص زمین امکان پذیر می شود.

شکستن انحصار زمین با همکاری دستگاه ها در تخصیص اراضی امکان پذیر می شود

خلیل محبت خواه گفت: دستگاه‌ها در تخصیص زمین به اجرای طرح نهضت ملی مسکن متاسفانه همکاری نمی‌کنند و همین امر خود باعث شده که انحصاری در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی و حیات دار در کلانشهر‌ها مانند تهران ایجاد شود.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران، هم اکنون در استان تهران تنها در یکی از شهر‌ها از جمله ایوانکی طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی اجرا می‌شود که خوشبختانه این طرح با استقبال زیادی روبرو شده و همین امر خود باعث شده که با واگذاری زمین به متقاضیان شاهد تسریع در روند پیشرفت پروژه‌ها باشیم.

او ادامه داد: بازار مسکن با تولید و عرضه مسکن به سمت رونق هدایت می‌شود و با توجه به نزدیک شدن فصل جابه جایی و نقل و انتقال اجرای این برنامه‌ها خود می‌تواند بازار مسکن را به سمت رونق ببخشد.

محبت خواه گفت: روند پیشرفت پروژه نهضت ملی مسکن در شهر‌های استان تهران از جمله دماوند ‏، ورامین، پرند و ‏هشتگرد با سرعت بسیار خوبی در حال اجراست و متقاضیان هم با پرداخت به موقع آورده‌های خود می‌توانند روند اجرا پروژه را تسریع کنند، اما اکنون یکی از برنامه‌های اصلی در این طرح‌ها شکستن انحصار زمین در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است.

او گفت: پرداخت تسهیلات هم به ساخت و سازندگان خود می‌تواند اجرای پروژه‌ها را سرعت ببخشد چرا که در شرایط کنونی تنها راه برای خارج شدن از معضل مسکن اجرایی شدن این طرح است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: