کد خبر: ۳۹۵۹۰۴
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
0
مرحله اول هجدهمین دوره آزمون‌های اعطای مدرک به حافظان قرآن روز جمعه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح، بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

حسین تقی پور، معاون آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم در خصوص برگزاری مرحله اول آزمون هجدهمین دوره آزمون‌های طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: مرحله اول دوره هجدهم روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح، بصورت همزمان در سراسر کشور و با شرکت حدود ۱۰ هزار حافظ قرآن کریم، در ۷۸ حوزه امتحانی و در رشته‌های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی گفت: محل برگزاری این آزمون در تهران، به صورت متمرکز و در دانشگاه امام حسین (ع) و در سایر استان‌ها نیز بر اساس حوزه امتحانی مشخص شده در کارت آزمون، برگزار می‌شود.

وی در خصوص منبع این مرحله از آزمون گفت: در مرحله اول، از ترجمه‌های رایج قرآن کریم آزمون کتبی به عمل خواهد آمد.

معاون آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم در ادامه اظهار کرد: زمان دریافت کارت آزمون تا روز پنجشنبه مورخ ۱۴ اردیبهشت ماه خواهد بود و از حافظان گرامی درخواست داریم تا زمان دریافت کارت آزمون خود را به ساعت و روز‌های پایانی موکول نکنند. وی همچنین ضمن تأکید بر مطالعه آئین نامه طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان گفت: لازم است حافظان گرامی آئین نامه را به دقت مطالعه نمایند تا در فرایند دوره با مشکل روبرو نشده و مطلع باشند که در چه مواردی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: داشتن کارت ملی و کارت ورود به جلسه برای کلیه شرکت کنندگان در آزمون ضروری می‌باشد.

گفتنی است که آزمون‌های تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی بوده و توسط سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: