کد خبر: ۳۹۵۹۳۲
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
0

فروش آنلاین آهن

امروزه باتوجه‌به پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از شرکت‌های اقدام به فروش محصولات خود به‌صورت آنلاین کرده‌اند. اما مواردی که فروشگاه‌های آنلاین معتبر را از دیگر فروشگاه‌ها مجزا می‌کند، کیفیت محصولات، دسته‌بندی محصولات فروشگاه، جستجوی آسان و در نهایت ارائه فاکتور معتبر از سمت فروشگاه به خریداران است. 

بازرگانی فولاد آیرومارت نیز از این قاعده مستثنی نبوده و محصولات خود را به‌صورت آنلاین به فروش می‌رساند. این مجموعه، از اجتماع پیشکسوتان بازار آهن و متخصصین این حوزه، تشکیل شده‌است.

آقای هادی بحری مدیریت بازرگانی فولاد آیرومارت به‌عنوان عضو اتحادیه آهن‌فروشان، با 30 سال فعالیت در بازار فولاد، نیاز مشتریان را به طور کامل شناسایی کرده و درصدد رفع آنها به بهترین شکل برآمده است. آقای بحری کاندیدای این دوره از انتخابات اتحادیه آهن‌فروشان نیز است که در اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. 

مزیتی که آیرومارت نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین دارد، ارائه محصولات باکیفیت همراه با گواهی اصالت کالا و فروش چکی و اعتباری است. برای کسب اطلاعات بیشتر دراین‌خصوص و دریافت مشاوره با شماره 02145306 تماس بگیرید. 

مزیت فروشگاه اینترنتی آیرومارت

بزرگ‌ترین مزیت فروشگاه‌‌های اینترنتی آهن آلات دارند، این است که بدون نیاز به مراجعه حضوری، می‌توانید محصولات موردنیاز خود را از طریق سفارش آنلاین و خرید از سایت تأمین کنید. 
سایت فروش آنلاین آهن آلات آیرومارت، کلیه اطلاعات محصولات خود اعم از جداول وزنی مقاطع را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. 

از دیگر مزیت‌های فروش آنلاین آهن آلات این است که قابلیت ارائه فاکتور رسمی و همچنین ارسال به سراسر کشور را در کنار فعالیت خود دارند. شما می‌توانید محصولات خود را به‌صورت آنلاین خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن و با سلامت کامل، در محل دریافت نمایید. 

خرید آنلاین آهن آلات در آیرومارت

آیرومارت خدماتی از قبیل برشکاری، خمکاری و فروش انواع میلگرد، نبشی، ناودانی، تیرآهن، انواع ورق‌های فولادی، قوطی و پروفیل، ارسال کلیه محصولات در کمترین زمان ممکن به کل کشور، اخبار لحظه‌ای آهن آلات، امکان عقد قرارداد با کلیه شرکت‌های خصوصی و دولتی و ... را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. 
همچنین بازرگانی آیرومارت توانایی ارسال کلیه محصولات خود را به خارج از کشور دارد و هم‌اکنون در حال مذاکره با چندین کشور همسایه برای تأمین نیاز آنها می‌باشد. 

قیمت لحظه ای آهن آلات

سایت فروش آنلاین آیرومارت این مزیت را دارد که قیمت لحظه ای آهن آلات را اعلام می‌کند و خریداران نیاز به استعلام‌کردن قیمت از بازرگانی‌های مختلف را ندارند. این مزیت باعث صرفه‌جویی در هزینه و وقت مشتریان می‌شود. همچنین تردد افراد را به انبار فروشگاه های آهن آلات کم می‌کند.  
ضمن اینکه درصورتی‌که خرید خود را از بهترین سایت فروش آنلاین آهن آلات انجام دهید، می‌توانید کاهش قیمت آهن امروز را مشاهده و خرید خود را به قیمت روز انجام دهید. 

فروش آنلاین آهن آلات

تأمین سبدی کامل از محصولات

خرید آهن آلات از کارخانه به‌صورت سنتی، مشکلاتی دارد که بازرگانی آیرومارت برای رفع این مشکل با راه‌اندازی سایت و فروش آنلاین آهن آلات، توانسته است در بین مشتریان خود محبوبیت‌هایی را کسب کند. 
از عمده‌ترین این مشکلات، می‌توان به لزوم مراجعه به کارخانه و وقت‌گیر بودن خرید محصول از کارخانه اشاره کرد. 

یکی از برتری‌هایی که سایت فروش آنلاین آهن آلات آیرومارت دارد این است که سبدی متنوع از کالاها را در سایز، برند، جنس و استانداردهای مختلف در اختیار مشتریان خود قرار داده است. 
ضمن اینکه آیرومارت به‌عنوان یکی از تأمین‌کنندگان محصولات آهنی در بازار آهن تهران بشمار می‌آید که کلیه نیازهای مشتریان و صنعتگران را در گستره‌ای از محصولات تأمین می‌کند. 

برخی از محصولاتی که در شرکت آیرومارت ارائه می‌شود شامل موارد زیر است:

  • انواع پروفیل ساختمانی و صنعتی، پروفیل z، مبلی و لوله داربستی
  • نبشی، ناودانی، سپری
  • تیرآهن 
  • میلگرد در انواع مختلف
  • انواع محصولات استیل
  • ورق های فولادی در انواع مختلف 
  • انواع ورق سرد
  • انواع لوله و اتصالات
  • انواع کالاهای نفت و گاز و پتروشیمی

انبار تأمین‌کننده آهن، نمادی از اعتبار آن

یکی از مزایای مهم و مؤثر یک بازرگانی فروش آهن آلات، داشتن انبار و ارائه خدمات انبارداری است. بازرگانی فولاد آیرومارت با داشتن انباری به مساحت 10 هزار مترمربع، توانسته است بهترین خدمات انبارداری را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد. 

این انبار مجهز به سوله‌های مسقف و مناسب برای نگهداری آهن آلات به‌منظور محافظت از آنها در برابر رطوبت و هر آسیب دیگری است. درصورتی‌که تمایل داشته باشید می‌توانید بار خریداری کرده خود را در انبار آیرومارت نگهداری کنید. 
همچنین آیرومارت این امکان را فراهم کرده است که مشتریان پیش از خرید به انبار مراجعه نموده و به‌منظور اطمینان از صحت بار خود، محصولات را بازرسی و کنترل کیفیت انجام دهند. 

بهترین سایت فروش آنلاین آهن

خدمات آنلاین آیرومارت، در راستای آسودگی مشتریان

باتوجه‌به اینکه آقای بحری مدیرعامل بازرگانی آیرومارت، عضو اتحادیه آهن‌فروشان نیز است، نیاز مشتریان را شناسایی و به‌منظور رفاه حال آنها، خدماتی را در قالب آنلاین راه‌اندازی کرده است که در ادامه با این خدمات آشنا می‌شوید:

سایت فروش آنلاین آهن آلات آیرومارت، منبعی جامع

آیرومارت سال‌های متمادی در زمینه فروش سنتی آهن آلات و مقاطع فولادی در کنار مجموعه‌ای حرفه‌ای، تجربه کسب کرده است. اما در حال حاضر نسخه بروزی از خود را نشان داده و فروش آنلاین خود را از طریق سایت با پشتیبانی کارشناسان خود راه‌اندازی کرده است. 

کلیه محصولات ارائه شده از طریق سایت با بهترین کیفیت و تضمین اصالت کالا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین به‌منظور رفاه حال مشتریان امکان خرید چکی و اعتباری، ضمانت‌نامه بانکی و اعتبار اسنادی (LC) فراهم شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره 02145306 با کارشناسان آیرومارت تماس بگیرید. 

اطلاعاتی برای مقایسه و جمع بندی در خرید

سایت های فروش آنلاین آهن آلات علاوه بر اطلاع‌رسانی به‌روز درباره قیمت محصولات مختلف، باید سهولت در انتخاب و تصمیم‌گیری در خرید را برای مشتریان خود فراهم کنند.  
اطلاعاتی که در سایت های آنلاین قرار می‌گیرد، می‌تواند راهنمای خوبی برای مخاطبان هدف باشد و به آنها این اجازه را می‌دهد تا بدون کمترین استرس و دغدغه‌ای خرید خود را انجام دهند. این اطلاعات شامل جدول وزن برای سفارش یا دیگر موارد موردنیاز آنها است.

سایت آیرومارت به نشانی https://iromart.com از جمله سایت‌هایی است که اطلاعات دقیق در زمینه جدول وزن مقاطع فولادی و جدول محاسبه قیمت میلگرد امروز و دیگر مقاطع فولادی را در سایت خود گنجانده است. 

سهولت و آسانی خرید از بهترین سایت فروش آنلاین آهن آلات

یکی از بزرگ‌ترین مزایایی که خرید آنلاین از سایت دارد، حذف واسطه‌های مختلف از معامله است. با حذف واسطه‌ها، هزینه معامله برای دو طرف معامله کاهش پیدا می‌کند. 
همان‌‎طور که می‌دانید بخش عمده‌ای از هزینه‌های ساخت‌وساز، متوجه تأمین مصالح است. با وجود سایت های فروش آنلاین آهن آلات، دغدغه‌ها دراین‌خصوص کاهش پیدا می‌کند و فرایند خرید ساده‌تر و سریع‌تر پیش می‌رود.

با وبلاگ آیرومارت به‌روز باشید

وبلاگ آیرومارت بخشی از سایت فروش آنلاین آهن آلات است که اطلاعات مهندسی در حوزه‌های مختلف از جمله فولاد و متالورژی در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر به دنبال اطلاعات به‌روز در مورد بازار آهن هستید و یا به اطلاعات فنی و مهندسی حتی دانش‌ پایه در زمینه علم و مواد و متالورژی نیاز دارید، توصیه می‌کنیم سری به وبلاگ آیرومارت بزنید. 

برتری وبلاگ آیرومارت نسبت به سایت‌های دیگر، در دسته‌بندی واضح و کاربر پسند بودن آن است. در صورت نیاز به اطلاعات خاص می‌توانید به دسته‌بندی مربوطه مراجعه کنید. بخش‌های مختلف وبلاگ آیرومارت شامل مقالات، جدول وزنی، اخبار روز، تحلیل بازار، ویدئو و غیره می‌شود. 

فعالیت آیرومارت در شبکه های اجتماعی

فعالیت‌های آنلاین آیرومارت محدود به سایت نیست. برای دریافت اطلاعات به‌روز در مورد بازار مقاطع فولادی، قیمت ورق آهن و محصولات دیگر، علم مواد و متالورژی می‌توانید شبکه‌های اجتماعی آیرومارت را دنبال کنید. 

اینستاگرام و کانال تلگرام آیرومارت به نشانی iromartco@ را به‌عنوان کانال قیمت لحظه‌ای آهن آلات دنبال کنید تا تحلیل هفتگی و روزانه بازار آهن، ویدئوهای جذاب آموزشی و دانستنی‌های دنیای آهن و فولاد و محتواهای جذاب را در اختیار داشته باشید. همچنین در لینکدین آیرومارت می‌توانید به‌روزترین مطالب علمی و تخصصی را مشاهده و به دیگران نیز ارسال کنید. 

سخن پایانی

آقای هادی بحری رئیس هیئت مدیره بازرگانی فولاد آیرومارت، باتوجه به اینکه عضو اتحادیه آهن فروشان نیز هستند، با نیاز خریداران آهن و فولاد آشنایی کامل داشته و در صدد رفع آن برآمده‌اند. یکی از نیازهای مشتریان آهن و فولاد، خرید آنلاین محصولات فولادی و عدم مراجعه به بازار آهن و صرفه جویی در هزینه و وقت است.

به این منظور، آقای هادی بحری، خدمات آیرومارت را با هدف رفع نیازهای مشتریان و سهولت در انجام خرید خود به بهترین شکل و بدون مشکل، به صورت آنلاین راه اندازی و در اختیار خریداران انواع محصولات فولادی قرار داده است. شما می‌توانید به این منظور به سایت فروش آنلاین آهن آلات آیرومارت مراجعه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: