April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۹۴۸
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
0
رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط گفت:فرآیند تعویض ده هزار تاکسی فرسوده از ۹ اردیبهشت آغاز شد که در این مدت بیش از ۴ هزار نفر ثبت نام داشته اند.

بیش از ۴ هزار نفر در طرح فرآیند تعویض ده هزار تاکسی فرسوده ثبت نام کردند

مشهدی شریف رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط گفت: ۱۰ درصد از میزان فروش خودرو‌های تولید داخل به مالکان خودرو‌های فرسوده تخصیص می‌یابد، اما قرار است در مجلس این طرح تصویب شود که این عدد از ۱۰ به ۲۰ درصد برسد.

او گفت: بسیاری از مالکان خودرو‌های فرسوده که از قشر محروم و آسیب دیده جامعه هستند با خودرو فرسوده و خطرات ناشی از آن و از دور افتاده‌ترین نقاط کشور برای استفاده از مزایای این طرح به پایتخت آمده اند، اما وقتی به ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مراجعه می‌کنند با مشکلاتی در سیستم ستاد مواجه می‌شوند.

رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط ادامه داد:فرآیند تعویض ده هزار تاکسی فرسوده از ۹ اردیبهشت آغاز شد که در این مدت بیش از ۴ هزارنفر ثبت نام داشته اند.

به گفته او، طرح‌های تعویض خودرو‌های فرسوده یکساله و ۳ ماه خواهد بود.

مشهدی شریف گفت: دارندگان تاکسی خودروی نو با قیمت روز دریافت می‌کنند و تنها به سبب داشتن سهمیه می‌توانند خودروی خود را زودتر بگیرند، خودرویی را هم که اسقاط می‌کنند قیمت متغیری دارد. به نظر می‌رسد که حالا هر چه قدر که در مراکز اسقاط قیمت می‌خورد این دو می‌تواند به فروش برسانند گواهی اسقاط را بیاورند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: