April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
بخش اول مصاحبه با تهیه‌کننده «زندگی پس از زندگی»؛
کد خبر: ۳۹۵۹۶۵
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
خانواده دختری که اقدام به خودسوزی کرده بود، پیدا شد. پیش از این روح این دختر با تجربه‌گر برنامه «زندگی پس از زندگی» دیدار کرده بود و طلب بخشش داشت.

خانواده دختری که خودسوزی کرده بود، پیدا شد

در قسمت هفدهم فصل چهارم «زندگی پس از زندگی» تجربه‌گر از ارتباطش با روح دختر خانمی که اقدام به خودسوزی کرده بود، خبر داد. این تجربه‌گر با بیان اینکه دختر خانمی با مو‌های ژولیده به سراغم آمده بود، گفت: او از من خواسته بود که از پدر و مادرش طلب آمرزش کنم.

به گفته این فرد، او مشخصات منزلش را به من داد و من به همراه خاله‌ام به این مشخصات تماس گرفتم. همسایه این فرد به ما گفت که دختر همسایه بالایی ما به دلیل مسائل احساسی خودسوزی کرد. پدر و مادرش هم بخاطر شرمساری از اقدام دخترشان از محل رفتند. اگرچه تا آن لحظه خبری از آن خانواده نشده بود، اما در گفت‌وگویی که با عباس موزون تهیه‌کننده و مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» داشتیم، خبر داد که شخصاً آن خانواده را پیدا کرده و آن‌ها اعلام کردند که دخترشان را بخشیدند.

به گفته موزون، سرانجام به لطف خدا و پس از ماه رمضان این خانواده را پیدا کردیم. پدر و مادرش با من گفت‌وگو کردند. مادرش خیلی گریست و اتفاق عجیب اینکه دقیقا همان روزی که بنده این خانواده را پیدا کردم، روز تولد دختر خانم [فردی که خودسوزی کرده بود] بود و مادر قبل از تماس تلفنی بنده به پدر گفته بود که امروز تولد دخترمان است و والدین همان روز دلتنگ دخترشان شده بودند که بنده اتفاقا خدمتشان زنگ زدم.

مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» ادامه داد: آن‌ها از پخش برنامه ما بی‌خبر بودند. اگرچه خانواده حاضر نشد جلوی دوربین بیاید، ولی مادر فایل صوتی برایم فرستاد و از مردم خواست تا برای بخشش دخترش کمکشان کنند و برای آن مرحومه دعا و قرآن بخوانند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سال‌هاست که دخترشان را بخشیدند، گفت: بله، پدر به زبان گفت که دخترش را بخشیده بود. مادر محترم هم با قدری تامل، بخشش دخترشان را به بنده ابراز کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: