April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۲۱۰
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
0
مدیر تأمین برنامه شبکه آموزش گفت: از لحاظ کیفی، برنامه‌های قدیمی مان مثل صبحی دیگر و رویش در حال تغییرات جدی هستند.

۱۴۰۲ سال شگفتی آفرینی شبکه آموزش

محمد غفاری خضری، مدیر تأمین برنامه و سرپرست گروه مهارت‌های تخصصی و عمومی شبکه آموزش، درباره برنامه‌های جدید این شبکه گفت: از لحاظ کیفی، برنامه‌های قدیمی مان مثل صبحی دیگر و رویش در حال تغییرات جدی هستند و همان طور که می‌بینید صبحی دیگر روی آنتن نیست و دلیلش هم این است که پس از سال ها، از دکور تا محتوای برنامه در حال تغییرات جدی هستند و علاوه بر این ها، آقای مستعار، برنامه‌ای است که به شکل استندآپ و با بازی محمد شعبانپور در حال باز طراحی است.

به گفته غفاری خضری، هدف از این برنامه، نقد افرادی است که به نوعی، در همه امور جامعه خود را متخصص و منتقد می‌دانند و با وجود این که نقد، تفکر است و می‌توانیم درمورد همه چیز نظر بدهیم و یا خیلی چیز‌ها را نقد کنیم، اما باید این نقد‌ها درست باشند و با توجه به این که شروع این برنامه از ۲۹ بهمن ماه بود، ما امیدواریم در فصل جدید، اتفاق‌های بهتری بیفتد.

او ادامه داد: سیاست سال جدید مدیر شبکه، تولید برنامه‌هایی است که در شأن مردم عزیز ایران باشد و از تولید برنامه‌های متوسط دوری خواهیم کرد.

مدیر تأمین برنامه و سرپرست گروه مهارت‌های تخصصی و عمومی شبکه آموزش بیان کرد: برنامه عروسکی هم در مرحله نگارش فیلمنامه است با نام قصه‌های نوزی که نوزی یک عروسک است و استاد عادل بزدوده، آقایان درخشان، سجاد هاشمی، امیرحسین انصافی و علیرضا پوراصغر، تهیه کننده برنامه، به عنوان یک تیم حرفه‌ای و نام آشنا در حال تولید برنامه هستند.

غفاری خضری گفت: ما در قصه‌های نوزی، شاهد سه نسل هستیم. نسل نوجوان که به اصطلاح کارشناسان علوم اجتماعی به آن Z می‌گویند، نسل دهه‌های ۶۰ و ۵۰ و نسل سوم که نوزی، نماینده نسل جدید و پدرش نماینده نسل میانه و پدرجان که روح پدربزرگ نوزی است و به شکل روح با نوه خود ارتباط دارد و به دغدغه‌های گروه سنی نوجوان می‌پردازیم و در عین حال، نوزی و پدرش که تهیه کننده است، قرار است به اتفاقات و مشکلات آموزشی کشور سر بزنند و قصد داریم به ادبیات و حرف گروه نوجوان و جوان که کمتر به آن پرداخته می‌شود، بپردازیم تا حرف این گروه سنی هم شنیده شود.

مدیر تأمین برنامه و سرپرست گروه مهارت‌های تخصصی و عمومی شبکه آموزش ادامه داد: مسابقه تلویزیونی بسیار جذابی با نام گوی طلایی به تهیه کنندگی آقای ثنایی، فصل جدید مجموعه گیومه که برنامه مهارت آموزی به سبک جدید و جوان پسندتر است کار خود را به زودی آغاز خواهد کرد.

او افزود: من در این حدود ۲۰ سال سابقه تولیدی ام در سازمان، کمتر شاهد این میزان انرژی، خوش فکری، همراهی و همدلی مدیر شبکه با عوامل تولید بوده ام، آقای دکتر عبدالعالی، در تمام مراحل طراحی برنامه با انرژی بالاتر از بعضاً خود عوامل حضور دارند و حضورشان برخلاف بسیاری از ورود‌های مدیریتی از جنس تولیدی و با فهم عمیق رسانه‌ای است، ایشان بر خلاف این که خود را میهمان سازمان می‌دانند با عشق و علاقه‌ای بی نظیر در راستای رشد شبکه انرژی می‌گذارند که من تردید ندارم سال ۱۴۰۲ سال شگفتی آفرینی شبکه آموزش خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: