April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۲۱۷
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
0

بنابر اعلام کالای خواب رویان، مزیت تشک‌ های طبی مرغوب به دیگر تشک ‌ها، حذف درد بدن و هدیه خوابی پر از آرامش است. حتی اگر به علت ‌های دیگری چون آرتروز و دیگر امراض از درد ستون فقرات رنج می ‌برید این تشک‌ ها تسکین دهنده درد شما خواهند بود به طوری که پزشکان ارتوپد نیز استفاده از تشک طبی را به بیماران خود توصیه می ‌کنند.

در تولید تشک ‌های طبی از مواد اولیه و متریالی استفاده می ‌شود که در زمان خواب از بدن و ستون فقرات به خوبی محافظت می ‌کنند. این تشک ‌ها میزان نرمی و سفتی ایده‌الی دارند و فرد هر عادت خوابی که داشته باشد به شکل بدن در آمده و آسایش بیشتر را در زمان خواب برای او فراهم می ‌کند.

استفاده از تشک ‌های طبی رویال اصل باعث می ‌شود تا فرد بدن سالم‌ تر و خواب بهتری داشته باشد. علاوه بر این ‌ها با توجه به اینکه خواب راحت دارید در نتیجه سردرد، سرگیجه، کم خوابی را تجربه نخواهید کرد.

تشک طبی رویال

تشک رویال در سه مدل مختلف تشک طبی، تشک فنری متصل و تشک فنری منفصل تولید نموده است. از مدل هایی که تشک رویال به بازار عرضه کرده است، به سه گروه تقسیم می شوند:

۱) تشک رویال فنری (بونل)

۲) تشک رویال طبی (مدیکال)

۳) تشک رویال فنری پاکتی (اولترا)

تشک رویال فنری:

افرادی از تشک های فنری متصل استفاده می کنند که به دنبال یک تشک فنری و ارتجاعی می گردند، این تشک ها انتخاب بسیار مناسبی برای آنها می باشد. کیفیت خواب مناسب برای کسانی که عادت به تشک بسیار نرم دارند. در این تشک ها از فنر به عنوان بخش اصلی استفاده می شود این مدل هم خود از نظر سفتی و نرمی به 4 دسته تقسیم می شوند:

تشک طبی رویال

تشک رویال طبی فنری

تشک رویال مدل طبی فنری دارای طبی فنری متصل است. ضخامت دیواره تشک ۲۴ سانتی متر و پارچه سه لایه دوزی ژاکارد به صورت نمد، اسفنج رول، الیاف فشرده است. مدل طبی فنری دو رو است و لایه بندی مناسب برای افراد متوسط تا وزن ۹۵ کیلوگرم است. این تشک با فنر های متصل و دارای حالت ارتوپدیک بوده و مناسب وزن تا ۹۵ کیلوگرم را به راحتی تحمل می کند.

تشک رویال فنری ویژه

تشک رویال مدل فنری ویژه دارای طبی فنری متصل است. ضخامت دیواره تشک ۲۰ سانتی متر و پارچه سه لایه دوزی ژاکارد به صورت نمد، اسفنج رول، الیاف فشرده است. مدل فنری ویژه دو رو است و لایه بندی مناسب برای افراد متوسط تا وزن ۹۵ کیلوگرم است.

تشک رویال سوپر فنری

تشک رویال مدل سوپر فنری دارای طبی فنری متصل است. ضخامت دیواره تشک ۲۲ سانتی متر و پارچه سه لایه دوزی ژاکارد به صورت نمد، اسفنج رول، الیاف فشرده است. مدل سوپر فنری دو رو است و لایه بندی مناسب برای افراد متوسط تا وزن ۹۵ کیلوگرم است.

تشک رویال سوپر طبی فنری

تشک رویال مدل سوپر طبی فنری دارای طبی فنری متصل است. ضخامت دیواره تشک ۲۴ سانتی متر و پارچه سه لایه دوزی ژاکارد به صورت نمد، اسفنج رول، الیاف فشرده است. مدل سوپر طبی فنری دو رو است و لایه بندی مناسب برای افراد متوسط تا وزن ۹۵ کیلوگرم است.

تشک رویال طبی:

این مدل تشک مخصوص کسانی است که دیسک کمر دارند و یا برای افرادی ست که به تشک خیلی سفت عادت دارند، مناسب هست و فرقی که در مدل های تشک طبی وجود دارد این است که از لحاظ ضخامت فنر و گارانتی محصول با هم اختلاف دارند. این نوع تشک جزء تشک های طبی بوده که در این تشک اسفنج اصلی ترین جزء تشکیل دهنده می باشد برای افرادی که دچار کمر دردهای شدید هستند بسیار مناسب است ویژگی‌ های اصلی این تشک نداشتن تکان در حین جا به جایی افراد روی تشک می باشد. تشک طبی رویا هم به 3 دسته تقسیم می شوند:

تشک طبی رویال

تشک رویال طبی اولتراپدیک

تشک رویال مدل طبی اولتراپدیک دارای قاب فومی ریباند بدون فنر است. ضخامت دیواره تشک ۱۸ سانتی متر و روکش سه لایه دوزی شده و لایه ترموباند (عایق حرارتی) و بدون فنر است. مدل طبی اولتراپدیک دو رو است و لایه بندی مناسب برای کسانی ست که عادت به تشک خیلی سفت دارند. پیشگیری از درد های کمر و ستون فقرات، کاهش گرفتگی عضلات کمر و پشت رانها از جمله مواردی است که در این تشک وجود دارد.

تشک رویال طبی اولتراپک ویژه

تشک رویال مدل طبی اولتراپدیک ویژه دارای قاب فومی ریباند بدون فنر است. ضخامت دیواره تشک ۲۱ سانتی متر و روکش سه لایه دوزی شده و لایه ترموباند (عایق حرارتی) و بدون فنر است. مدل طبی اولتراپدیک ویژه دو رو است و لایه بندی مناسب برای کسانی ست که عادت به تشک خیلی سفت دارند.

 

تشک رویال طبی ریباند

تشک رویال مدل طبی ریباند دارای قاب فومی ریباند بدون فنر است. ضخامت دیواره تشک ۲۴ سانتی متر و روکش سه لایه دوزی شده و لایه ترموباند (عایق حرارتی) و بدون فنر است. مدل طبی ریباند دو رو است و لایه بندی مناسب برای کسانی ست که عادت به تشک خیلی سفت دارند.

خرید تشک از بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران است که نمایندگی رسمی برای انواع تشک ها می باشد. این تشک ها به دلیل ارتوپدیک بودن فرم بدن را می گیرید، پیشگیری از درد های کمر و ستون فقرات، مفید برای دیسک کمر و سیاتیک، کاهش گرفتگی عضلات کمر کتف و شانه از جمله مواردی است که در این تشک وجود دارد.

تشک طبی رویال

تشک رویال فنری پاکتی:

اصلی ترین جز تشکیل دهنده تشک های فنری پاکتی رویال فنری منفصل یا همان پاکتی می باشد ویژگی های این نوع تشک که در تشک های دونفره بسیار کاربردی است عدم داشتن ارتعاش هنگام نشستن یا تکان خوردن روی سطح تشک می باشد. تشک فنری پاکتی رویال به 3 دسته تقسیم می شود:

تشک رویال فنرپاکتی

تشک رویال مدل فنر پاکتی دارای طبی فنری منفصل است. ضخامت دیواره تشک ۳۰ سانتی متر و پارچه سه لایه دوزی ژاکارد به صورت نمد، اسفنج رول، الیاف فشرده است. مدل فنر پاکتی دو رو است و و لایه بندی مناسب برای وزن های متوسط است.

تشک رویال سوپر فنرپاکتی

تشک رویال مدل سوپر فنر پاکتی دارای طبی فنری منفصل است. ضخامت دیواره تشک ۳۰ سانتی متر و پارچه سه لایه دوزی ژاکارد به صورت نمد، اسفنج رول، الیاف فشرده است. نوع فنر در این تشک به صورت فنر منفصل ( پاکت اسپرینگ ) و ضخامت فنر ۲mm است.

تشک رویال فنرپاکتی ویژه

تشک رویال مدل فنر پاکتی ویژه دارای طبی فنری منفصل است. ضخامت دیواره تشک ۳۶ سانتی متر و پارچه سه لایه دوزی ژاکارد به صورت نمد، اسفنج رول، الیاف فشرده است. مدل فنر پاکتی دو رو است و و لایه بندی مناسب برای وزن های متوسط است.

عرضه و پخش انواع مدل های تشک رویال؛ فنر منفصل (پاکتی)، فنر متصل (بونل) و بدون فنر (طبی) در شرق تهران برای فروشگاه کالای خواب رویان می باشد. به خاطر اشتراک ویژه برند رویال می توان ارزان ترین قیمت تشک رویال را به مشتریان عزیز خود ارائه دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: