کد خبر: ۳۹۶۲۶۵
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۳
0
اعضای هیأت منصفه دادگاه نیویورک رئیس‌جمهور پیشین آمریکا را به آزار جنسی محکوم و او را ۵ میلیون دلار جریمه کرد.

ترامپ در پرونده آزار جنسی مجرم شناخته شد

هیئت منصفه دادگاه منهتن نیویورک رئیس‌جمهور سابق آمریکا را در رابطه با سوءاستفاده جنسی از خانم «ای جین کارول» مجرم شناخت، اما از اتهام تجاوز تبرئه کرد.

طبق گزارش رویترز، اعضای هیأت منصفه دادگاه نیویورک روز سه‌شنبه اعلام کردند که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، «ای جین کارول» مقاله‌نویس مجله اِل، را در دهه ۱۹۹۰ مورد آزار جنسی قرار داده و سپس او را بدنام و او را به عنوان یک دروغگو معرفی کرده است.

هیأت منصفه ۹ نفره متشکل از ۶ مرد و ۳ زن، در دادگاه فدرال منهتن پس از حدود ۳ ساعت بحث و گفتگو حدود ۵ میلیون دلار غرامت برای ترامپ تعیین کرد.

کارول ۷۹ ساله، ترامپ ۷۶ ساله را متهم کرده بود که در سال ۱۹۹۵ یا ۱۹۹۶ در رختکن فروشگاه بزرگ «برگدورف گودمن» در منهتن به او تجاوز کرده و سپس با نوشتن پستی در اکتبر ۲۰۲۲ در پیام‌رسان خود (Truth Social) به اعتبار او (کارول) آسیب رسانده است.

دادگاه نیویورک در حالی ترامپ را در پرونده آزار جنسی «ای جین کارول» مجرم شناخت که او پیشتر در جریان رسیدگی به این پرونده ادعا کرده بود که این زن را اصلا نمی‌شناسد.

علاوه بر خانم کارول، چند زن دیگر نیز دونالد ترامپ را به تجاوز و آزار جنسی خود متهم کرده‌اند که پرونده آن‌ها در حال رسیدگی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: