May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۳۶۳
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۹
0
مدیرعامل شرکت ایمپاسکو اعلام کرد: سرمایه گذار بخش خصوصی معدن با تحویل قانونی معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین، آن را ۴ ساله فعال می‌کند.

بخش خصوصی، 4 ساله معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین را فعال می کند

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، خدایار کریم‌نژاد با بیان این مطلب گفت: تحویل معدن سرب و روی آلبلاغ به سرمایه گذار پس از برگزاری مزایده عمومی، تعیین برنده و ابلاغ قرارداد سرمایه‌گذاری با موضوع «انجام عملیات اکتشاف و استخراج معدن سرب و روی آلبلاغ و احداث و بهره‌برداری کارخانه تولید شمش روی» به نمایندگی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران انجام شد.

وی افزود: سرمایه گذار طرح مذکور مشارکت شرکت‌های فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان و ورق خودروی چهار محال و بختیاری را عهده دار بوده و مطابق قرارداد انجام شده در تاریخ ۱۷ اردیبهشت امسال، عملیات اجرایی طرح آغاز شد.

مدیرعامل ایمپاسکو عنوان کرد: طبق مفاد مندرج در قرارداد، سرمایه گذار باید طی ۴ سال نسبت به تجهیز و آماده سازی معدن و احداث کارخانه تولید شمش اقدام کند. همچنین، طی مدت ۱۰ سال از این معدن بهره برداری صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: حداقل ظرفیت استخراج سالانه معدن سرب و روی آلبلاغ، ۶۰ هزار تن و ظرفیت تولید کارخانه سالانه ۱۰ هزار تن شمش روی خواهد بود.

کریم‌نژاد تصریح کرد: مجوز‌های محدوده معدنی سرب و روی آلبلاغ، متعلق به ایمیدرو بوده و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به نمایندگی از این سازمان، مسئولیت نظارت بر اجرای طرح مذکور را دارد.

منبع: روابط عمومی ایمپاسکو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: