کد خبر: ۳۹۶۵۶۳
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: در بازه‌های زمانی که ما روشنایی خورشید و تاریکی هوا را کمتر داریم بحث تصادفات بیشتر دیده می‌شود.

سهم ١٠٠ و ٥٠ درصدی برای عابرین پیاده مقصر / کدام بزرگراه‌ها بیشترین تصادفات در تاریکی هوا را دارند؟

سرهنگ رابعه جوانبخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بالاترین عدد آمار تصادفات که عدد ۲۶ درصد است مربوط به تصادفات در ساعات ۲۰ تا ۲۴ شب تعلق پیدا می‌کند یعنی ساعتی که تردد عابرین پیاده در یک بازه زمانی زیاد می‌شود. وی بیان کرد: در بازه‌های زمانی که ما روشنایی خورشید و تاریکی هوا را کمتر داریم بحث تصادفات بیشتر دیده می‌شود و همیشه در بحث عابر پیاده دیده و دیده شدن مهم است. رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: اینکه عابر پیاده توسط رانندگان عبوری دیده شود و عابر به این خیال نباشد که رانندگان او را خواهند دید این یک تصور غلط است. سرهنگ جوانبخت افزود: عابرین پیاده فکر می‌کنند که از هر جایی که می‌خواهند می‌توانند عبور کنند و رانندگان موظف هستند که آن‌ها را ببینند که این یک اقدام بسیار خطرناک می‌باشد. وی گفت: در ساعات ۱۶ تا ۲۰ بعد از ظهر اوج تردد عابرین را در سطح معابر شاهد هستیم و در این ساعات بیشترین آمار تصادفات را هم داریم. رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: یکی از مواردی که برای پلیس حائز اهمیت است، عدم عبور عابرین از خطوط ویژه می‌باشد که اینکار بسیار خطرناک و حادثه آفرین است. عابرین پیاده به این مهم توجه داتش باشند که در هر صورت می‌بایست از پل‌های هوایی برای تردد‌های عرضی خورد استفاده نمایند. وی افزود: پلیس از عابر پیاده‌ای که در اطراف پل عابر پیاده از زیر پل استفاده می‌کند به هیچ عنوان حمایت نمی‌کند و همکاران بنده سهم تقصیر ۵۰ و یا ۱۰۰ درصدی را به عابرین پیاده‌ای می‌دهند که در فاصله ۵۰ تا ۱۵۰ متری از عرض بزرگراه‌ها و معابر تردد می‌کنند. سرهنگ جوانبخت بیان کرد: بزگراه‌های آزادگان، شهید زین الدین و خرازی بیشترین تصادفات را در تاریکی هوا به خود اختصاص داده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: