کد خبر: ۳۹۶۵۸۸
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
0
طی تیراندازی در مدرسه‌ای واقع در شمال غرب پاکستان یک دختربچه جان خود را از دست داد و ۷ تن دیگر زخمی شدند.

تیراندازی در مدرسه‌ای در پاکستان ۸ کشته و زخمی برجای گذاشت

بر اثر تیراندازی یک افسر پلیس در مدرسه‌ای در استان شمال غربی پاکستان، دست کم یک دانش آموز دختر روز کشته و هفت نفر زخمی شدند که باعث وحشت و هرج و مرج در بین دانش آموزان و معلمان شد.

براساس گزارش روزنامه داون، به گفته شفیع الله گنداپور، افسر پلیس این منطقه از استان خیبر پختونخواه پاسبانی با نام علم خان بلافاصله پس از حمله دستگیر شد و اولین گزارش اطلاعاتی علیه وی ثبت شده است.

در ادامه گنداپور آمده است: تیم تحقیقاتی ویژه برای بررسی بیشتر این موضوع تشکیل شده است. به همه اطمینان می‌دهم که مجرم به شدت مجازات قانونی خواهد شد.

انگیزه تیراندازی هنوز مشخص نیست و مقامات در حال انجام تحقیقات کامل برای مشخص شدن شرایطی هستند که منجر به این رویداد غم انگیز شده است. گنداپور با ابراز تاسف و تاثر از این حادثه، اظهار داشت: این حادثه دلخراش است.

در همین حال، یکی از دختران مجروح که هم اکنون در بیمارستان تحت مداوا است، گفت: مظنون به محض خروج سرویس آن‌ها از درب مدرسه، اقدام به تیراندازی بی رویه به سمت آن‌ها کرد. همه دانش‌آموزان ترسیدند و شروع به داد و فریاد کردند و پس از آن مردم شروع به تجمع کردند.

براساس گزارش پلیس علم خان از اهالی دره سوات است. دره سوات پیش از این به پایگاه تروریست‌های طالبان پاکستان مشهور بود. این گروه پس از اینکه آتش بس با دولت را لغو کرد به نیرو‌های شبه نظامی خود دستور داد تا حملات تروریستی را در سراسر کشور ترتیب دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: